  • Data: 2011-03-08 18:22:30
    Temat: Re: Power Commander III USB- brak płyty
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-08 16:05, mvwasowski pisze:
    > Cześć. Mam do kupienia na allegro power commandera 3 usb do 600rr za
    > niewielkie pieniadze. Jednak ból jest taki że nie ma do niego płyty z
    > oprogramowaniem do wgrywania map. PYTANIE: można gdzieś taką płytę
    > kupić? Ktoś z Was może miał podobny problem albo może odpłatnie zgać mi
    > taka płyte od swojego PC? Z góry dzieki za pomoc.

    Hehe, moge Ci sprzedac CD do PC3USB (a nawet r) z pelnym oprogramowaniem
    i mapami za skrzynke pelna Zywca :) A na powaznie jakbys sie troche
    wysilil i chocby w google sobie wpisal "power commander" to znalazlbys
    strone producenta, z ktorej mozna sobie legalnie soft i mapy sciagnac
    pod konkretny model motocykla, za free ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki