  • 21. Data: 2012-12-10 22:50:14
    Temat: Re: Pouczenie "przy niedzieli"
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > A jaki byl final?

    rzucił mi dokumenty i puścił.

    w sumie wyjścia nie miał. mam 24 punkty. wiedział o tym.

  • 22. Data: 2012-12-11 07:48:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-10 22:50, *kor_nick* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > w sumie wyjścia nie miał. mam 24 punkty. wiedział o tym.

    Skąd? Powiedziałeś?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2012-12-11 11:42:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PK <P...@n...com> wrote:

    > Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
    > w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
    > blondyna w barze?

    Policjant chciał zagadać, bo orzełek orzełka nie karze. Zawsze o to pytają.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2012-12-13 20:53:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 11 Dec 2012 10:42:44 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Policjant chciał zagadać, bo orzełek orzełka nie karze.

    Nie te czasy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-12-15 10:14:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-13 20:53, jerzu wrote:

    > Nie te czasy.

    Te, te. Jak mi ostatnio pisali, to się wprost zapytali czy stary nie
    robi w policji... Nie robi;)

    Shrek.

  • 26. Data: 2012-12-16 15:39:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-10 06:56, Shrek pisze:
    > Mnie kiedyś wpuścili przy zmianie pasa migając światłami... przez
    > pojedynczą ciągłą. Chwilę się wahałem czy to uprzejmość czy podpucha.
    > Okazało się, że byli uprzejmi;)

    Niestety mimo tych normalnych ludzkich zachowań i tak mam bardzo
    ograniczone zaufanie zwłaszcza do ludzi którzy powinni świecić
    przykładem. Takie czasy. Sami sobie na opinię zasłużyli.

  • 27. Data: 2012-12-16 17:54:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Nie te czasy.

    Oj te, mam przykład sprzed paru tygodni :)

    http://motogof.tumblr.com/