    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Pouczenie "przy niedzieli"
    Date: 09 Dec 2012 23:51:07 GMT

    On 2012-12-09, AZ <a...@g...com> wrote:
    > To, ze mnie lekarz pyta o stan mojego zdrowia nie jest niczym dziwnym ale po co
    > mu wiedziec gdzie pracuje?

    Żeby zagadać. Żeby rozmowa była miła. Badanie chwilę trwa, więc można
    o czymś pogadać i rozluźnić pacjenta. Temat pogody się pewnie nudzi po
    2-3 kliencie, a mają ich dziennie około 20.
    Podejrzewam, że kierowca na tylnej kanapie też może się trochę
    zestresować. Dobrze, że policjanci potrafią sobie z tym jakoś radzić.

    > To, ze nie dajesz lapowek daje Ci automatycznie to, ze nigdy tego co by chetnie
    > wzial nie spotkasz?

    Jak dotąd nie spotkałem, a trochę placówek medycznych już "testowałem".
    Przy czym przyznaję, że od kilku lat leczę się głównie prywatnie.
    W prywatnych placówkach ten problem raczej nie powinien istnieć.

    Poza tym zakładam, że mentalność pacjentów będzie się zmieniała
    i dojdziemy do momentu, gdy łapówka dla lekarza stanie się czymś
    nieakceptowalnym społecznie. Wtedy problem zniknie sam.

    pozdrawiam,
    PK