  • Data: 2012-12-09 21:53:40
    Temat: Re: Pouczenie "przy niedzieli"
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <P...@n...com>

    > Ode mnie to byś dostał mandat za tę "3 pasmową" jeszcze :D.

    Każdy ma jakieś hobby

    > Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
    > w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
    > blondyna w barze?

    Ludzie nawet jak chodnikiem idę pytają o to :-)

    > Jakbyś miał pecha, to te 2x50 mogłoby się skończyć "do 10 lat",
    > a w praktyce pewnie rokiem w zawieszeniu, co też się za człowiekiem
    > ciągnie.

    Ustalmy, że do oskarżenia mnie nie potrzeba w ogóle bym posiadał owe 2x 50
    nie mówiąc o tym, bym musiał wręczać.

    > Generalnie nie warto. 400 zł nie fortuna - na wigilię
    > (statystycznie) wydasz więcej, a przecież można zrobić zdrowszy
    > wariant i iść do McDonalda.

    Ustalmy, nie dałem. Dostałem najzwyklejsze w świecie pouczenie za +40. Nie
    mam tylko złudzeń, że celem tej gadki było skłonienie mnie do wyjęcia tej
    stówki. Wystarczyłoby włożyć w dokumenty, ale ja ani nie chciałem ani
    początkowo nie wiedziałem, że mam co dać ani, że rysuje się szansa na proste
    uniknięcie +8pkt. Szczytem było jak kiedyś dawno zreflektowałem się w
    trakcie takiej gadki i poprosiłem by mi na chwilę dali dokumenty i wsadziłem
    by skończyło się na przeczyszczeniu tablicy. A to wszystko piszę w
    kontekście tego, że zasadniczo nigdy nie ma pouczenia za znacznie lżejsze
    wykroczenia. Temat łapówki jest tylko dobrym przyczynkiem do tego, by
    rozważyć jaki naprawdę wymiar ma troska o bezpieczeństwo. To jest kwestia
    władzy a nie pieniądza.