  • Data: 2012-12-09 21:02:29
    Temat: Re: Pouczenie "przy niedzieli"
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-09, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > A propos kiedysiejszej dyskusji o szansie na pouczenie.
    >
    > Jadę sobie miastem. 70-tka. Niedziela, droga 3 pasmowa, mały ruch więc ...

    Ode mnie to byś dostał mandat za tę "3 pasmową" jeszcze :D.

    > Wypisują, wypisują. Wypiszą to jadę, trudno. Siedzimy, siedzimy. Zaczynam
    > zastanawiać się .. o co im chodziło z tym, gdzie pracuję itd. Czy mi się
    > zdaje, że chcą łapówkę ? Zerkam w portfel. O jest 2x 50. Nagle ni z gruszki,
    > ni z pietruszki nim podjąłem męską decyzję, oddają dokumenty, pouczenie.
    > Przypominam +40 i 8 pkt

    Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
    w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
    blondyna w barze?

    > "A mogli zabić !!!"

    Jakbyś miał pecha, to te 2x50 mogłoby się skończyć "do 10 lat",
    a w praktyce pewnie rokiem w zawieszeniu, co też się za człowiekiem
    ciągnie. Generalnie nie warto. 400 zł nie fortuna - na wigilię
    (statystycznie) wydasz więcej, a przecież można zrobić zdrowszy
    wariant i iść do McDonalda.

    pozdrawiam,
    PK