eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPotrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ? › Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
  • Data: 2011-09-13 11:08:32
    Temat: Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
    Od: "John Doe" <j...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1x9g1j2khqw22.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...

    > W jakich sytuacjach własna dedykowana pamięć wpływa na działanie owej
    > karty
    > graficznej tak mocno pozytywnie?

    Wpływa na "podbieranie" z innych zasobów, w tym przypadku między innymi
    pamięci i większę użycie procesora.
    Jeden robi fotki komórką, a drugi potrzebuje lustrzanki. Moje zdanie
    jest takie, że lepiej mieć osobną kartę graficzną, dźwiękowe i sieciowe
    wbudowane w płytę akurat spisują się dobrze. Podaj przykład jakiegoś
    zintegrowanego według ideału, który spokojnie kupiłbyś do gier, bez
    zewnętrznej karty.