eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPotrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ? › Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
  • Data: 2011-09-14 23:38:06
    Temat: Re: Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Widze, ze Intel jednak zrezygnowal z rozwijania dotychczasowych socketow
    >tj. 1156, 1366 wprowadza za to: LGA 2011
    >Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac
    >pod nowe pudlo?

    Ja to widzę tak ze od jakiegoś czasu szybciej rosną możliwości procesorów
    niż faktycznie potrzebne moce przynajmniej do domowych zastosowań.
    Chyba się nie minę z prawda jak założę ze Q6600 proc stary i w porównaniu z
    dzisiejszymi wolny ale taktowany na 3.0 - 3.4 Ghz(nominał 2.4) doskonale
    sobie poradzi z dzisiejszymi aplikacjami i udźwignie nowoczesne grafiki itp.
    a kosztuje 300 - 400 pln i jest na starym 775.
    Generalnie chce powiedzieć ze sporo wody upłynie zanim obecne procesory będą
    totalnie bezużyteczne.
    I chyba tylko nasze dobre samopoczucie każe nam kupować coraz to nowszy
    sprzęt.
    Obecnie mam DualCora E...@...5 GHZ + Gf260-216 4 GB ram i ciężko znaleźć grę
    (najcięższe aplikacje jakie używam w domu) w która nie dało by się pograć z
    przyzwoitymi detalami. Poczekam i może złowię Q9550 który będzie o niebo
    szybszy i znowu będę miał sprzęt na jakiś czas do tego bardziej dzisiejsza
    grafa i nadal będzie można pograć w nowe tytuły.

    Przy czym Battlefield 3 może przyspieszyć decyzje o wymianie CPU i GPU
    ;).

    Buniek