  • Data: 2015-05-07 10:28:08
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy w naprawie silnika
    Od: Agent0700 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-06 o 15:34, J.F. pisze:

    > Ten jest synchroniczny, a "zwykly" asynchroniczny.
    > Falownik do silnikow BLDC/synchronicznych moze tego nie zasilic.

    Falownik Yaskawa V1000.

    Kręcił już innym silnikiem bez problemu.

    > No, ten wyglada na dwubiegunowy ...

    > Raczej bym podejrzewal ze silnik projektowany na 50Hz lepiej pracuje na
    > 90 niz na 180.

    też tak mi się wydaje

    > Czyli uzyc jednak takiego na 2800 rpm, ale znow kwestia co na to falownik.

    falowniki nie mają z tym problemu, kręcą aż miło. Żeby nie chciał kręcić
    to musiałby być jakiś dedykowany do tego typu silników.

    Mam jeszcze Danfossa ale ten kręci tokarką :-)

    Jak widać odpowiednie wklejenie magnesów niestety jest problemem.

    Może kupię drugie magnesy i powklejam na jakiś słabszy klej i spróbuję
    różne konfiguracje wklejania, może za którymś razem się uda?