    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Date: Thu, 24 Sep 2015 20:32:33 +0200

    Pan janusz_k napisał:

    > Ale zauważ że te pytania są zbyt ogólne, bezprzedmiotowe bo trudno
    > kogoś (programistę) oceniać nie znając kryteriów oceny np:
    > cechy które kojarzą się z programistą, jakie cechy?

    Ze swoich licealnych czasów pamiętam najdurniejszy z wykładanych wtedy
    przedmiotów -- przysposobienie obronne. Porowadzony przeważnie przez
    emerytowanych politruków, którzy inteligencją mogli równać się tylko
    z podporucznikiem Dubem, oficerem C.K. armii Austrowęgier.

    Nauka polegała na wypełnianiu zeszycików do ćwiczeń, w których trzeba
    było odpowiadać na pytania równie mądre, jak w tej ankiecie. Myśmy
    wszyscy na wyścigi starali się wymyślać odpowiedzi jeszcze głupsze niż
    pytania. Wiedzieliśmy, że nauczyciel tego i tak nie czyta, bo by wtedy
    zgłupiał jeszcze bardziej (co było trudne do wyobrażenia, ale ryzyko
    zawsze istnieje).

    Część z tych zabytków się zachowała i została utrwalona w sieci. Tu
    mamy bardzo podobne zadanie "cechy charakterystyczne żołnierza LWP"
    i odpowiedź jednego z kolegów:

    http://www.math.niu.edu/~behr/Polish/Gottwald/1975/F
    -pics/po3.jpg

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?