  • Data: 2010-12-08 20:57:39
    Temat: Re: Potrzebuje inspiracji - sterowanie sprzeglem
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.12.2010 MarcinJM <m...@i...pl> napisał/a:

    > Chetnie, zasponsorujesz 2-3 klowki (na poczatek) za ca 12tys/szt? ;)

    Musialbym sprzedac 2-3 takie auta jak mam ... a posiadam tylko jedno ;)

    > A na powaznie to sie zatanawiam, czy do "nauki klowki" nie zastosowac
    > zwyklej skrzyni z wyjetymi synchronizatorami. Tylko ona sie pewnie
    > rozpadnie jeszcze tego samego popoludnia :/

    Za młodu w DFie udawało mi się zmieniać biegi bez sprzegła. Potem w
    drozszych autach nie próbowałem bo mogłaby to być droga nauka.

    > bylo, poczytalem opinie i skreslilem z listy zastosowan: pierdoli sie od
    > samego patrzenia na to.

    Panie to sie psuje? Psują to się jabłka, to się pierdoli. ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net