  • 11. Data: 2012-06-05 16:01:50
    Temat: Re: Potrzebuje POMOCY
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-05 15:45, Adampio pisze:
    > rycowe zapłacone wiec może przynajmniej na przyszłość będziesz wiecej
    > myślał a mniej bezkrytycznie wierzył złotoustym...

    A tak w ogóle to biedne studenty teraz jeżdżą moturami 16 zaworowymi z
    DOHC? :-/

  • 12. Data: 2012-06-05 16:07:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jql3g1$j7v$1@speranza.aioe.org... W dniu 2012-06-05 15:45, Adampio
    pisze:
    > A tak w ogóle to biedne studenty teraz jeżdżą moturami 16 zaworowymi z
    > DOHC? :-/

    Te, w kurwe jebany idioto. Odpierdol sie od chłopaka jak nie masz nic do
    powiedzenia w temacie. Chyba wiesz co masz robic i gdzie? Czy musze sie
    powtarzac? Do kibla i konika... Baranie jebany.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2012-06-05 16:16:44
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-05 16:07, Grzybol pisze:
    > w kurwe jebany idioto.

    > Odpierdol sie

    > Baranie jebany.

    Najpierw się nieco zdziwiłem formą wyrazu ale posortowawszy sobie posty
    po userze widzę, że (za przeproszeniem) Grzybol inaczej nie potrafi ;-)

  • 14. Data: 2012-06-05 16:22:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "panek_88" <patryk88mk@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > nie mam czym jezdzic. Do kogo zwrócic sie o pomoc? jak Odzyskac sprawny
    > motor ? Pozdrawiam

    Szczerze to wygląda to chujowo. Po prostu trafiłes na mechanika skurwysyna.
    Znam takich. Jedyny argument który rozumie to porzędny wpierdol. Mysle, kasa
    poszla sie jebac, marne szanse na odzyskanie. Ja bym mu najpierw wpierdolil
    a potem spalil nedzny warsztat. Wez ki8lku kumpli, lysych z kijami, idz do
    chuja i wyrwij kase te 2tys, jak nie to mu wpierdolcie, i zadzwon na policje
    od razu powiedz ze Cie uderzyl i sie broniles, byles sam:-)

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2012-06-05 18:30:06
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-05 16:22, Grzybol pisze:
> [...]
    > kumpli, lysych z kijami, idz do chuja i wyrwij kase te 2tys, jak nie to
    > mu wpierdolcie, i zadzwon na policje od razu powiedz ze Cie uderzyl i

    Grzybek ma racje (i niezla fantazje ;D). Zapodaj dane tego mechanika,
    ludzie beda wiedziec kogo unikac i gdzie nie stawiac motocykla nawet na
    wymiane oleju bo gosc spieprzyl robote jak widac totalnie a poprawianie
    po kims odwalonej chaltury to rzecz najgorsza z mozliwych.

    Po mojemu szukaj nowego silnika, to raczej najtansza opcja.

    Lacze sie w bólu ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 16. Data: 2012-06-05 19:18:20
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Mam ogromny problem i potrzebuje natychmiastowej pomocy.

    google -> Hell's Angels

  • 17. Data: 2012-06-05 19:37:20
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-05 13:48, panek_88 pisze:

    > Pomóżcie!! Co ja mam teraz zrobic? Włożylem w to juz kupe kasy a efekt
    > jest gorszy niz w dniu kiedy oddalem motocykl do mechanika. Sam nie
    > jestem w stanie wyegzekwowac od niego zalatwienia sprawy. Juz pol sezonu
    > minelo a ja nie mam czym jezdzic. Do kogo zwrócic sie o pomoc? jak
    > Odzyskac sprawny motor ?

    Coz powiedziec - przykro mi.

    A teraz rzeczowo. Jak pisali poprzednicy - rzeczoznawca to pierwsze.
    Dwa - masz plus, bo masz fv - wez tez (zalatw) od 2 mechanika kwit.

    Jak bedziesz mial opinie rzeczoznawcy to idziesz do prawnika (najlepiej
    znajomego), ktoremu dajesz pelnomocnictwo, a ktory w Twoim imieniu
    wystosowuje pismo do pierwszego mechanika (polecony, z ZPO) w ktorym
    domaga sie w Twoim imieniu naprawienia szkody w terinie do ..... na
    podstawie opini rzeczoznawcy. Wszystko ma zrobic na swoj koszt - lacznie
    z odebraniem i odstawieniem moto.
    Czekasz okreslony czas, po ktorym zapewne nie bedzie odpowiedzi....
    Potem tylko skladasz powodztwo cywilne (co, z jakiego paragrafu powie Ci
    papuga).

    Wszystko na Twoj koszt (niestety) i zbieraj na wszystko kwity - potem
    one beda podstawa do Twoich roszczen.

    Ogolnie przyjmujesz, ze na pewno ten sezon nie pojezdzisz.... (no chyba,
    ze sie mechanik przestraszy pisma od papugi).

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl