  • 21. Data: 2009-04-08 13:48:27
    Temat: Re: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;)
    Od: k...@g...com

    On 8 Kwi, 14:43, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > To ja poprosze fotki, moze byc na priv

    Kolejka jest.
    K.14.

  • 22. Data: 2009-04-08 14:23:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mia wydusił z siebie te słowy:

    > Ale tam gadacie! Naked to może być właścicielka, nie motocykl. :>

    jeszcze Cie nie znam, a już Cie lubie :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 23. Data: 2009-04-08 16:26:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > jeszcze Cie nie znam, a już Cie lubie :D

    A ja nie uwierze dopoki nie po.. itd.
    (ktory to pierwszy napisal ?)

    KJ

  • 24. Data: 2009-04-08 16:32:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    KJ Siła Słów wydusił z siebie te słowy:

    > A ja nie uwierze dopoki nie po..
    ...znam?

    :D :P

  • 25. Data: 2009-04-08 17:28:56
    Od: Mia <m...@o...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > KJ Siła Słów wydusił z siebie te słowy:

    Bromu chłopcy, bromu...

  • 26. Data: 2009-04-08 18:33:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mia wydusił z siebie te słowy:

    > Bromu chłopcy, bromu...

    ej ej .. tak zacytowalas i powycinałaś.. jakbym ja to napisał...

    ps. ja brombrałem dziś ...

  • 27. Data: 2009-04-09 09:43:44
    Od: fv <f...@c...com>

    Mia wrote:
    > W kraju to chyba wąski wybór, co nie... Bo przecież używki będę szukała.

    Gladius używka raczej niemożliwa, pozostaje SV 650.

    Ducati 695 też będzie ciężko znaleźć, bo to znakomita maszyna, a nowa wersja 696 to
    kupa jakich mało.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 28. Data: 2009-04-09 09:48:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 09 Apr 2009 11:43:44 +0200) ktos podajacy sie za fv
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Gladius używka raczej niemożliwa, pozostaje SV 650.

    Ja bym wlasnie proponowal male SV. PO GS500 bedzie jak znalazl na miasto.
    Porecznosc podobna do GSa, jest lekki i waski.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/