  • 11. Data: 2009-04-07 21:52:03
    Temat: Re: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;) [OT]
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ania wydusił z siebie te słowy:

    > ania - co odpuscila basen i zobaczy jak dlugo beda lekkie:-)

    nie samym basenem człowiek cwiczy :P

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 12. Data: 2009-04-08 06:45:14
    Temat: Re: Potrzebny lekki motocykl (dla Małej Czarnej ;)
    Od: fv <f...@c...com>

    Mia wrote:
    > mam GS obudowaną w plastik. Nowy też powinien wyglądać szosowo-sportowo.
    > Planem B jest kupienie po prostu nowszej GS500F, ale mocy czasem brakuje...

    > Czekam na propozycje ;)

    Absolutny mistrz świata w tej kategorii: Ducati Monster 695
    Może nie wygląda aż sportowo-owiewkowo ale na prawdę trudno mu zarzucić brak urody,
    mocy czy nadmiar
    masy z punktu widzenia wyścigów po mieście.

    Pozostałe propozycje:
    Suzuki Gladius - wygląda całkiem miło a dziedziczy silnik po SV650
    Kawasaki ER6 - temu też mocy nie brakuje, fantastyczne przyśpieszenie.

    Tak, celowo proponuję nakedy.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-04-08 07:02:56
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "fv"

    > Absolutny mistrz świata w tej kategorii: Ducati Monster 695

    nie odzywam sie:-)

    > Suzuki Gladius - wygląda całkiem miło a dziedziczy silnik po SV650

    prawda - lekkie, jakby go nie bylo, baaardzo niski, niestety jeszcze nie
    wiem jak jezdzi, ale slysze tylko pochlebne opinie

    > Tak, celowo proponuję nakedy.

    i chyba slusznie:-)

    --
    ania

  • 14. Data: 2009-04-08 07:26:14
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Mia" <m...@o...pl> wrote

    > Szaleniec! Po co mi więcej niż 60 KM po mieście i przy mojej posturze?
    > Tylko krzywdę sobie łatwiej zrobić.

    Z ta krzywda bym nie przesadzal, poza tym, nie wiem jak polski
    importer/diler
    ale na swiecie mozna kupic sobie wersje zdlawiona, w niemcowni zreszta
    obligatoryjnie sa dlawione jesli nie masz odpowiedniego prawa jazdy.
    Tak na marginesie obawiam sie ze V2 moze byc na poczatku trudniejszy
    do ogarniecia niz R4. Nie boj sie mocy, te daje sie dozowac
    przy jakims tam doswiadczeniu, a to juz chyba zanabylas.
    Ale skoro za duzo, to w sumie gs500 zostaje :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-04-08 09:43:00
    Od: k...@g...com

    On 7 Kwi, 17:11, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "Mia" <m...@o...pl> wrote

    > To Ty kawal baby jestes :-), w sumie wszystkie
    > sportowe, sportowo-turystyczne 600-tki beda ok
    > z zalooooozenia sa lekkie a mocy to im na pewno nie brakuje.

    Trzeba zapytac o zdjecie, zeby wiesz, pasowal do figury, i wogole.
    K.14.

  • 16. Data: 2009-04-08 12:36:26
    Od: Mia <m...@o...pl>

    > i chyba slusznie:-)

    Ale tam gadacie! Naked to może być właścicielka, nie motocykl. :>

  • 17. Data: 2009-04-08 12:39:00
    Od: Mia <m...@o...pl>

    > i chyba slusznie:-)

    Ale tam gadacie! Naked to może być właścicielka, nie motocykl. :>

    > Ducati Monster 695
    > Suzuki Gladius

    W kraju to chyba wąski wybór, co nie... Bo przecież używki będę szukała.

  • 18. Data: 2009-04-08 12:43:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mia pisze:

    > Ale tam gadacie! Naked to może być właścicielka,

    To ja poprosze fotki, moze byc na priv

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-04-08 13:47:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Mia pisze:
    > Hejka
    > Ktoś mógłby mi doradzić? Chciałam wstawić coś nowszego do mojego garażu,
    > ale nie jestem przekonana co. Sprawa jest prosta - motocykl musi być
    > lekki i sterowny - ważę 54 kg i jeżdżę głównie po mieście. W tej chwili
    > mam GS obudowaną w plastik. Nowy też powinien wyglądać szosowo-sportowo.
    > Planem B jest kupienie po prostu nowszej GS500F, ale mocy czasem brakuje...
    >
    > Myślałam o:

    Może ZXR400? Więcej szczegółów na nielubianej stronie ścigacza

    http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZXR400,w,uzytku,1683.
    html

    --
    pozdrawiam