  • 21. Data: 2012-03-29 15:54:23
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Można wiedzieć w takim razie, po co napisałeś to tutaj?

    Bo, zamiast pisać co powiedziałem, streściłem to 4 słowach. Wyszło na to
    samo, umowa kończy się na tyle szybko, że ja nie będe stratny, co najwyżej
    interrisk straci klienta.

    > I skąd taki wstręt do czytania umów, nauczyciele też mają problemy z
    > rozumieniem słowa pisanego?

    Pomyliłeś wątki? Gdzie tu widzisz nauczyciela?

  • 22. Data: 2012-03-29 16:29:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 12:35:07 +0000, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie
    > nie jebać z czytaniem ich umowy.

    O, to my też nie będziemy się jebać z tą umową.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-03-29 16:31:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 13:33:35 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > No to wal do Rzecznika Ubezpieczonych.

    Zgłupiałeś?
    Musiałby i jebać się z czytaniem umowy, i jebać się z pisaniem listu do
    rzecznika.
    On się jebać nie będzie i zapłaci...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-03-29 16:44:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > O, to my też nie będziemy się jebać z tą umową.

    Mówisz o sobie 'my', a do innych 'wy'? Znałem takiego co tak mówił, tylko to
    był komunista z krwi i kości, z pochodzenia rosjanin uczył PO w szkole ze
    30lat temu.

  • 25. Data: 2012-03-29 16:52:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zgłupiałeś?
    > Musiałby i jebać się z czytaniem umowy, i jebać się z pisaniem listu do
    > rzecznika.

    Ja rozumiem, że ta grupa służy tylko do pisania o wypadkach bmw, kiedy
    zmieniać opony i wyższości opon frigo nad wężem ogrodowym.

    spox.

  • 26. Data: 2012-03-29 17:09:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-29 15:54, BaX pisze:
    > co najwyżej interrisk straci klienta.

    Jakoś oni się tym nie przejmują. Jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby
    ktoś przedłużył u nich ubezpieczenie po tym jak miał jakąkolwiek szkodę.
    Nawet ci co mieli tylko OC uciekali, po tym jak interrisk sprawiał
    problemy przez nich poszkodowanym.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2012-03-29 17:25:25
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja rozumiem, że ta grupa służy tylko do pisania o wypadkach bmw, kiedy
    > zmieniać opony i wyższości opon frigo nad wężem ogrodowym.

    Chciałbyś żeby jeszcze służyła do jebania się z umowami, z których czytaniem
    nie chce się jebać właścicielowi umowy?

  • 28. Data: 2012-03-29 18:05:06
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    .pl...

> [...]

    >Chciałbyś żeby jeszcze służyła do jebania się z umowami, z których
    >czytaniem nie chce się jebać właścicielowi umowy?

    Ale moje pytanie było proste i skierowane do określonej grupy osób mających
    kontakt z interriskiem i takim procederem likwidacji szkody. Zaznaczyłem, że
    wiem iż AC rządzi się swoimi prawami. Nie zrozumiałeś to wróć na początek i
    poczytaj, a nie mędrkuj jak zwykle. Nie masz nic do powiedzenie to się nie
    odzywaj.

  • 29. Data: 2012-03-29 18:08:15
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Nawet ci co mieli tylko OC uciekali, po tym jak interrisk sprawiał problemy

    Widzisz i Ty potrafisz napisać sensownie i na temat bez pitolenia o czytaniu
    umowy, reszta grupowych krzykaczy jak zwykle pisze o wszystkim tylko nie o
    tym o czym było pytanie.

  • 30. Data: 2012-03-29 18:10:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2012 14:35, BaX pisze:

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie
    > nie jebać z czytaniem ich umowy.

    Ja w kwestii formalnej. Starzy mocno cie lali po glowie? Wolisz szukac
    tutaj osob, ktore maja taka sama umowe jak ty niz przeczytac kilka stron?