  • 11. Data: 2012-03-29 14:58:26
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w wiadomości
    news:jl1lpc$bgu$1@news.dialog.net.pl...

    > Jakbyś się nie podpisał pod 20% udziałem własnym w szkodzie to pewnie by tego
    > nie było. Przeczytałeś umowę przed podpisaniem?
    >
    > --

    Ja 0% udziału własnego a i tak se potrącili.

  • 12. Data: 2012-03-29 15:13:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ROTFL !!!!!
    > Wyższa kultura

    Przyganiał kocioł garnkowi, znasz takie powiedzenie?

  • 13. Data: 2012-03-29 15:13:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jakbyś się nie podpisał pod 20% udziałem własnym w szkodzie to pewnie by
    > tego nie było. Przeczytałeś umowę przed podpisaniem?

    Nie ma udziału własnego.

  • 14. Data: 2012-03-29 15:14:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ROTFL !!!!!
    > Wyższa kultura i świadomość prawna.

    Lub jak wolisz " i kto to mówi.."

  • 15. Data: 2012-03-29 15:19:56
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Lub jak wolisz " i kto to mówi.."

    Po pierwsze - nikomu nic takiego nie powiedziałem tylko dlatego, że mi się
    nie podobała umowa, którą sam podpisałem, po drugie - nie czuję próbuję
    ustawiać się w pozycji wzoru do naśladowania dla bliźnich, tak jak co
    niektórzy.

  • 16. Data: 2012-03-29 15:26:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > nie podobała umowa, którą sam podpisałem, po drugie - nie czuję próbuję
    > ustawiać się w pozycji wzoru do naśladowania dla bliźnich, tak jak co

    Jeżeli Ty uważasz, że DOSŁOWNIE powiedziałem "mam was w dupie" to fakt, nic
    więcej nie mam do dodania.

  • 17. Data: 2012-03-29 15:26:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin BaX

    > Nie ma udziału własnego.

    Ale dlaczego właściwie nie chcesz naprawiać bezgotówkowo?

  • 18. Data: 2012-03-29 15:33:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-29 15:13, BaX pisze:

    > Nie ma udziału własnego.

    No to wal do Rzecznika Ubezpieczonych. Jeśli się okaże, że takich jest
    więcej, to możecie walnąć pozew zbiorowy. Interrisk najwyraźniej liczy
    na to, że pojedynczym ludziom się nie będzie chciało. Jak pójdzie
    zbiorówka, to się zastanowią szybko nad tym co robią.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2012-03-29 15:36:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jeżeli Ty uważasz, że DOSŁOWNIE powiedziałem "mam was w dupie" to fakt,
    > nic więcej nie mam do dodania.

    Można wiedzieć w takim razie, po co napisałeś to tutaj?
    I skąd taki wstręt do czytania umów, nauczyciele też mają problemy z
    rozumieniem słowa pisanego?

  • 20. Data: 2012-03-29 15:40:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale dlaczego właściwie nie chcesz naprawiać bezgotówkowo?

    Ale ja nic takiego nie twierdze, pytanie było proste i chodziło mi tylko czy
    taka praktyka jest powszechnie stosowana przez interrisk i czy ktoś 'też tak
    u nich miał" /ewentualnie czy coś z tym zrobił/ Z opinii internetowych
    wynika jednoznacznie że firma ma najgorsze możliwe procedury i standardy
    likwidacji szkód.