  • Data: 2012-03-30 13:43:22
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak wychodzisz na swoje? Czyli chcesz dodatkowo wyłudzić 20%. Lepiej
    > się tym nie chwal w necie, pracownicy ubezpieczalni naprawdę potrafią
    > takie kwiatki znaleźć.

    Wyłudzić? Skąd taka teza? Ja zadałem pytanie odnośnie prawidłowości
    działania TU i doświadczeń ludzi którzy mieli z nim styczność. Gdzie tu
    wyłudzenie?
    Sprawa druga, "wychodze na swoje" - przykład teoretyczny - jeżeli zanim
    naprawie pojazd go sprzedam /bez straty bo szkoda niewielka/ bo się znajdzie
    kupiec to powinienem oddać TU kase za szkode? Pogieło Cie?
    Samo "wychodze na swoje" te też wielce dyskusyjna sprawa bo dla mnie
    znaczy - nie dopłace nawet naprawiając wszystko po cenach częsci ASO i to
    dla mnie najważniejsze, dla innego - naprawie po kosztach, reszte zgarne do
    kieszeni na fajki.

    Gdzie tu znamiona przekroczenia przepisów?