-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l0men4$1a0$1@news.task.gda.pl>
<522f2834$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<522f6f9c$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<l0ou0g$c1g$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<523091f0$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Potr?ci? rowerzyst? i uciek?...
Date: Wed, 11 Sep 2013 19:53:33 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130911-0, 2013-09-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 73
Message-ID: <5230ae95$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.22.83
X-Trace: 1378922134 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 79.186.22.83:57815
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504112
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>> 1) Samochód wjecha? na zielonym, dzieciak na czerwonym...
>>>>
>>>> To jest istotne i jeśli się potwierdzi rozstrzyga winę.
>>>>
>>> Nieprawda.
>>> Przykładowo:
>>> - gosc wyjezdza mi z podporządkowanej i mam możliwośc wyhamowania
>>
>> Teoretyczną czy praktyczną?
>> Jak działa praktyczna było widać na filmie w omawianym przypadku.
>> Prawie się udało, ale jednak nie do końca.
>>
> Jak zrobisz hamowanie ale ci sie nie uda - wina wyjezdzającego, chyba, ze
> jakis monitoring pokaze, ze mogłes hamowac 100 metrów wczesniej
Tyle że to "mogłeś" to już teoria.
A ja mówię o praktyce.
W której różne czynniki mogą ci opóźnić hamowanie.
>> Zapierdzielanie to 180, 90 to normalna jazda.
>>
> Na ograniczniu do 50 na skrzyzowaniu?
W Polsce?
Oczywiście.
>Nie twierdze ze nie mozna, twierdze,
> ze wtedy trzeba szczegolnie uważać.
Jasna rzecz.
A już szczególnie powinien uważać ktoś, kto ma ochotę wymusić pierwszeństwo.
>>
>>>na godzine zamiast
>>> przepisowych 50 - moja wina (patrz motocyklisci)
>>
>> Bzdura.
>> Przepis o ustąpieniu pierwszeństwa nie jest zależny od niczego.
>>
> Ale jak ustąpic pierwszenstwa komuś kogo sie nie widzi?
Zależy dlaczego się nie widzi.
Czy dlatego, że jest za zakrętem, czy może dlatego że niedostatecznie
próbuje się zobaczyć.
Nie ma dnia, żebym nie widział delikwenta wjeżdżającego na skrzyżowanie
praktycznie bez rozejrzenia się.
>>
>>> Ale tu jest pytanie - dlaczego gosc nie wyhamował.
>>
>> A co za różnica?
>> Nie wyhamował i już, choć był blisko.
>>
> Byc moze dla ciebie nie ma żadnej.
> Dla mnie to pytanie jest ważne, bo mam wrażenie, ze póxno zaczał hamowac
Późno.
Ale jak już pisałem, milion czynników mogło to spowodować.
Od rozglądania się za fotoradarami poczynając.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.13 19:55 Cavallino
- 11.09.13 19:56 Cavallino
- 11.09.13 20:24 PlaMa
- 11.09.13 20:59 masti
- 12.09.13 00:00 Budzik
- 12.09.13 00:00 Budzik
- 12.09.13 00:00 Budzik
- 12.09.13 00:00 Budzik
- 12.09.13 06:41 Shrek
- 12.09.13 12:00 Budzik
- 12.09.13 13:17 kakmar
- 12.09.13 16:45 Cavallino
- 12.09.13 16:46 Cavallino
- 12.09.13 17:10 Shrek
- 12.09.13 17:16 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A