    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Fri, 26 Feb 2010 16:46:37 -0600

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hm801l$tg3$1@news.onet.pl...
    > Nic a nic. Z dwóch powodów - po pierwsze nie mam w zwyczaju się tak
    > zachowywać, zresztą rozumiem że ktoś się mógł zirytować. Mimo że to
    > długo nie trwało.
    >
    > Drugi powód jest jeszcze bardziej prozaiczny... Ja z lewej w sebringu
    > (stosunkowo niski samochód) - on z prawej w Landcruiserze ("ciut"
    > wyższy).
    > Widziałem przez boczną szybę tylko jego blachy, nawet krawędzi szyby
    > nie widziałem...
    > Nawet gdyby mi przyszło do głowy coś pokazywać, to i tak by nic nie
    > zobaczył ;-)

    Potwierdzasz tylko że on cię nie widział że ruszyłeś...
    Myślał że wciąż tam stoisz na tym skrzyżowaniu jak niedołęga.
    Więc wjechał na lewy pas zakładając że jest wciąż pusty bo stałeś.
    Ty, mimo iż byłeś omijany przez kogoś nie uznałeś za stosowne
    ustąpić pierwszeństwa po tym jak udało Ci się wreszcie złoma ruszyć.

    > Ech, może i tak, jesli ma jakiś problem.
    > Ale naprawdę - nawet nie ruszałem specjalnie "dynamicznie".

    To Ty masz problem, nie on.
    Zaskoczyłeś go ewidentnie tym ruszeniem w czasie manewru omijania
    i zamiast przyhamować, ustąpić to się jeszcze zacząłeś rzucać i trąbić...

    > Ja rozumiem że sporo kierowców lubi sobie powymieniać uwagi klaksonem,
    > ale ja z tego już dawno wyrosłem.

    Jesteś po prostu szlachetny... wiemy.

    > Trabię tylko gdy mi się wydaje że gość mnie nie widzi, czy coś.

    Ale czemu trąbisz skoro wystarczyło przyhamować???
    Bo chciałeś się mimo wszystko wcisnąć na lewy pas???