  • Data: 2012-04-12 11:27:44
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 10:34, AZ pisze:

    > A Amil?

    Amil mieszka niedaleko i tam sie stoluje.
    Moze wie?

    > No to w takim razie jedno zero za dużo, albo jedynka z przodu
    > przypadkiem się wcisnęła?

    Nie.

    > Tyle piniendzy za pełnoletnie moto?

    Rynek zweryfikuje (niewidzialna reka, cycus). Nikogo nie namawiam do
    kupowania AT, jak ktos bedzie potrzebowac takiego motocykla to bedzie
    musial zaplacic, albo wybrac cos innego. Na szczescie jest tyle roznych
    modeli ze kazdy znajdzie cos dla siebie, tanszego, szybszego, z lepszym
    zawiasem, lzejszego itd itp :-)
    Afryka to nie 'scigacz' - tego sie nie kupuje z przypadku :)

    > Taka zwykła ludzka ciekawość. Nie chcę się czepiać, ale czemuś to
    > wymieniał silnik skoro to Honda?

    Z kilku powodow, podstawowym byl luz na walku zdawczym. Wyszlo
    zaniedbanie jednego z poprzednich wlascicieli. Sam nowy walek kosztowal
    jakies 600zl, ale jak policzylem koszty robocizny i innych klamorow
    ktore przy okazji wypadaloby wymienic na wszelki wypadek(jak juz silnik
    bedzie rozebrany) to mi wyszlo ze taniej bedzie kupic silnik w dobrym
    stanie, a stary sprzedac na czesci.
    Do tego byl plan zeby sobie zostawic afryke dozywotnio, ale Dominika
    marudzi ze nie chce jezdzic jako plecak. A dla jednej osoby to mi
    styknie DRZ czy inny skuter. Zreszta zrobilem kilka kolek aprilka
    Dominiki i kurcze wstyd troche, ale jesli sprzedam drz i at to kto wie
    czy nie kupie beemwe 650gs :)

    pozdr
    newrom
    --