  • Data: 2012-03-26 02:45:41
    Temat: Re: Poszukiwany posiadacz(ka) starego/popsutego Nolana N90
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-25 10:41, siinski pisze:

    > A nie lepiej byłoby Piotrze skontaktować się z którymś z dealerów
    > Nolana bądź z Nolan Polska i zapytanie o namiary na serwis gdzie ta
    > pierdołka na pewno jest dostępna i to w kolorze kasku.Jeżeli dobrze
    > zrozumiałem to chodzi o jedno z dwóch uchylnych skrzydełek na szczęce
    > regulujący przepływ powietrza przez garnek.

    Nic tylko życzyć powodzenia. Zadzwoniłem do Gillery jak i
    napisałem do nich maila. Rozwaliła mi się "nakładka" na
    przełącznik kierunkowskazów ... a dokładniej plastik/zatrzask,
    który wchodził na metalowy krociec przełącznika kierunkowskazów
    ... Zapytałem, czy mają takie bo mój się już "nie zatrzaskuje"
    ... wyrobił się przy demontażach (przełącznik zespolony, aby go
    zdjąć, trzeba zdjąć poprzez odpięcie z zatrzasku) ... normalna
    ruchoma część ... okazało się, że można ... kupić cały
    przełącznik zespolony za 500 PLN :) Prawie 1/10 wartości całego
    skutera ... No nic - przełącznik siedzi na butaprenie teraz.
    Jedyna wada, że przy zdjęciu nie robi "click" ... i każdorazowo
    trzeba do "dziurki" naciapać elastycznego kleju ...

    Tak poza tematem. W ASO BMW nie kupisz elementu gumowego do
    tulei wahacza (e34) ... kupisz tylko i wyłącznie cały wahacz ...
    w "zamiennikach" dostaniesz element gumowy, który prasą wciskasz
    w wahacz. Rzecz jasna wyrabia się tylko ten el. gumowy. Koszt
    gumy: 70 PLN, koszt wahacza: 320 PLN ...

    Coś czuję, że powodzenia z tym kaskiem nie będzie, zwłaszcza
    przy tej marce ...