  • 11. Data: 2011-07-05 09:15:20
    Temat: Re: Poszukiwany elektryk w DC
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-05 08:34, Axel pisze:

    > No wlasnie juz nie miga :-P

    Póki migał było ok - teraz przestał migać, to Axel szuka elektryka :)

  • 12. Data: 2011-07-05 11:20:07
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Póki migał było ok - teraz przestał migać, to Axel szuka elektryka :)

    Po pierwsze - zaczynal migac dopiero po dluzszym wcisnieciu pedalu hamulca.
    Po drugie -jak tylko migal, to wszyscy rozkladali rece i mowili: "chyba
    modul", a jak tak mruga, to nic nie znajdziemy.
    Teraz jestem umowiony z elektrykiem, ale szukam jeszcze jakichs opcji - moze
    nie trzeba bedzie kupowac nowego modulu (~1500).

    --
    Axel

  • 13. Data: 2011-07-05 21:52:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Axel w <news:iuul0m$hao$1@inews.gazeta.pl>:

    > szukam jeszcze jakichs opcji - moze
    > nie trzeba bedzie kupowac nowego modulu (~1500).

    Opcją jest nabycie pojazdu na gwarancji (+ dwa zera)? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2011-07-05 22:34:54
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    .

    > Opcją jest nabycie pojazdu na gwarancji (+ dwa zera)? ;-)

    Bez sensu :-P
    Koszty posiadania obecnej Vectry przez 3 lata, nie liczac paliwa, przegladow
    oraz materialow eksploatacyjnych, wyniosly mnie okolo 3 tys. zlotych -
    glownie zrobienie zawieszenia po 90kkm (ja, w przeciwienstwie do serwisu
    Kia, nie zaliczam wymiany elementow zawieszenia do materialow
    eksploatacyjnych :-P Spadek wartosci w stosunku do kosztow nabycia - 0. I
    ja mam kupowac nowe auto? ;-P

    --
    Axel