  • Data: 2011-07-05 22:34:54
    Temat: Re: Poszukiwany elektryk w DC
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    news:110705.215214.pms.2303@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Opcją jest nabycie pojazdu na gwarancji (+ dwa zera)? ;-)

    Bez sensu :-P
    Koszty posiadania obecnej Vectry przez 3 lata, nie liczac paliwa, przegladow
    oraz materialow eksploatacyjnych, wyniosly mnie okolo 3 tys. zlotych -
    glownie zrobienie zawieszenia po 90kkm (ja, w przeciwienstwie do serwisu
    Kia, nie zaliczam wymiany elementow zawieszenia do materialow
    eksploatacyjnych :-P Spadek wartosci w stosunku do kosztow nabycia - 0. I
    ja mam kupowac nowe auto? ;-P

    --
    Axel