  • 1. Data: 2012-03-16 10:34:45
    Temat: Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
    Od: VSS <a...@g...com>

    Witam !

    Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
    allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.

    Pozdrawiam
    VSS

  • 2. Data: 2012-03-16 15:25:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "VSS" <a...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...
    > Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
    > allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    > są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.

    co konkretnie chcesz zrobic, jaka wydajnosc cie interesuje?

    jezeli nie potrzebujesz puszczac tam dzwieku to dvi bedzie rownie dobre
    i wybor bedziesz mial sporo wiekszy

  • 3. Data: 2012-03-16 20:22:42
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 16 Mar, 16:25, "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
> [...]
    >
    > co konkretnie chcesz zrobic, jaka wydajnosc cie interesuje?
    >
    > jezeli nie potrzebujesz puszczac tam dzwieku to dvi bedzie rownie dobre

    dźwięk byłby wymagany, chce podłączyć dwa 32 calowe telewizory w
    rozdzielczości fullHD i byłyby tam odtwarzane filmy.
    żadnych gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD.

    Pozdrawiam
    VSS

  • 4. Data: 2012-03-16 21:41:09
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-16 11:34, VSS pisze:
> [...]
    > allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    > są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.
    Jeśli chodzi o obraz - to 2x HDMI uzyskasz również przez użycie
    przejściówki DVI>HDMI, którą dostajesz w komplecie z większością kart.
    Więc uzyskanie fizycznie 2x hdmi to chwila, i na dowolnej karcie która
    ma 2x DVI, lub DVI + HDMI to nie problem
    A co do audio-po-hdmi - to nawet gdy jest 2x hdmi, i tak dzwięk ci na 2
    telewizory nie pójdzie. A przynajmniej mi się nigdy czegoś takiego nie
    udało zrobić, audio jest kodowane i wrzucane do pierwszego złącza i
    nigdzie więcej. Obecność przejściówki dvi-hdmi niczego tu nie zmienia.
    Jeśli przez nią jest podłączony pierwszy TV - to jest na nim audio. Jak
    podłączę drugi tv do hdmi - nie ma na nim dzwięku. Jeśli podłączę tylko
    tv do hdmi - to ma dzwięk. W systemie Windows jest instalowana tylko 1
    karta dzwiękowa "hdmi audio" niezależnie od ilości TV podłączonych (czy
    w ogóle podłaczonych do karty, mogących audio odebrać).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2012-03-16 22:13:39
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2012-03-16 22:41, BartekK pisze:

> [...]
    > karta dzwiękowa "hdmi audio" niezależnie od ilości TV podłączonych (czy
    > w ogóle podłaczonych do karty, mogących audio odebrać).

    Jak ma iść na oba to samo, to spliter hdmi powinien chyba zadziałać?

  • 6. Data: 2012-03-17 01:33:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-16 23:13, gawfron pisze:

    > Jak ma iść na oba to samo, to spliter hdmi powinien chyba zadziałać?
    Teoretycznie... o ile nie jest to materiał HDCP-zabezpieczony.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-03-17 09:36:08
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

> [...]
    > karta dzwiękowa "hdmi audio" niezależnie od ilości TV podłączonych (czy
    > w ogóle podłaczonych do karty, mogących audio odebrać).

    Dasz rade, ale musisz miec dwie karty dzwiekowe, konfigurujesz
    niezalezne sygnału audio i puszczasz osobno.

  • 8. Data: 2012-03-17 10:44:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-17 10:36, Randall_Memphis pisze:
    > Dasz rade, ale musisz miec dwie karty dzwiekowe, konfigurujesz
    > niezalezne sygnału audio i puszczasz osobno.
    Odpowiedz godna animki
    Jakie karty dźwiękowe? on chce puszczać audio po hdmi.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2012-03-17 11:37:34
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
    > są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ?

    A do czego ci więcej pamięci w zastosowaniach "odtwarzane filmy. żadnych
    gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD"?

    > Budżet 250-400PLN.

    To kup dwie karty z jednym HDMI (tą drugą na PCI-Ex x1, jeśli nie masz na
    płycie dwóch długich gniazd PCI-Ex). Ewentualnie było kupić płytę główną z
    integrą, która juz miałaby HDMI.

  • 10. Data: 2012-03-17 11:39:08
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]

    Dokładnie. Integry (np. Realteka) pozwalają rozdzielić sygnał audio na dwie
    niezależne ściezki 2ch + 5.1ch (w systemie zgłaszają się wtedy dwie karty
    dźwiękowe; plus oczywiście trzecia, z HDMI karty graficznej).

    > Odpowiedz godna animki
    > Jakie karty dźwiękowe? on chce puszczać audio po hdmi.

    Część telewizorów / monitorów HDMI pozwala, przy źródle video HDMI, wybrać
    czy dźwięk ma iść też z HDMI czy z innego źródła (jack, chinch).