  • 11. Data: 2013-11-20 23:01:43
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-20 21:12, TOMASZEK pisze:

    > Jakieś problemy z tym sprzętem?
    > Na coś powinienem zwrócić uwagę?

    Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

    > Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

    Wciąłem się - mam J415W - zamienniki w stylu większe pojemniki i tusz
    nalewany z butelek do tych pojemników strzykawkami. Będzie w sumie ze 2
    lata ponad, zamienniki odrazu po startowych, właściwie, to nie pamiętam
    nawet, czy wyczerpały się do końca, czy też nie.

  • 12. Data: 2013-11-20 23:07:38
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-20 23:01, BQB pisze:

    > Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

    Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie:
    można to ustawić gdzieś co ile ma to robić?

> [...]
    > lata ponad, zamienniki odrazu po startowych, właściwie, to nie pamiętam
    > nawet, czy wyczerpały się do końca, czy też nie.

    I bardzo dobrze, że się wciąłeś, im więcej opinii tym lepiej;)

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 13. Data: 2013-11-20 23:21:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-20 23:07, TOMASZEK pisze:

    > Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie:
    > można to ustawić gdzieś co ile ma to robić?

    ZTCW nie - co 72 godziny, ale że liczy od momentu włączenia do prądu, to
    można włączyć o tej godzinie co chcemy, aby się konserwowała. O
    szczegóły to spytaj się brothera - znajomy do laserówki uzyskał od nich
    klawiszologię jednym przyciskiem resetu chyba bębna. Coś tam było o
    wciskaniu chyba 7 razy później coś przytrzymaniu i obserwowaniu diod.
    Pytaj ich, może jednak można :P

  • 14. Data: 2013-11-20 23:24:21
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:

    > Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
    > pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
    > i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

    To i tak dobrze, że nie ma innej mądrej blokady.

    > Zamowilem 10 tuszy za 20-25zl (lacznie z przesylka).
    > Czekajac na tusze musialem drukowac dalej,
    > wiec zakleilem tusze czarna tasma w miejscu
    > gdzie "wchodzi" czujnik poziomu tuszu.
    > Od tej pory caly czas pokazuje 100% :) -
    > - moze z czasem zejdzie - nie wiem.

    Oddzielnie to ma głowicę i pojemnik z tuszem tak jak w Canonie czy też
    pojemnik z tuszem i głowica to jedno?

    > Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
    > - wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
    > W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

    Najtańszy;)

    > Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
    > Skaner rowniez dziala sieciowo.

    Ok, dzięki za info, to się przyda.

    > Wady:
    > 1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
    > - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".

    Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
    http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg
    w formacie A4 z tą podstawową jakością ( "normalny" ) na czarno-biało? (
    kolor zbędny, większość wydruków i tak będzie b/w )A potem wstawił skan
    tego wydruku? ;) Chciałbym zobaczyć co to znaczy ta "koszmarna" jakość.

    > Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
    > 2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
    > (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.

    To faktycznie minus.

    > 3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
    > ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
    > Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.

    W każdej chyba plujce są podobne historie.

    Nie zapycha się głowica drukująca?

  • 15. Data: 2013-11-20 23:26:33
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-20 23:21, BQB pisze:

> [...]
    > klawiszologię jednym przyciskiem resetu chyba bębna. Coś tam było o
    > wciskaniu chyba 7 razy później coś przytrzymaniu i obserwowaniu diod.

    Pewnie do nich skrobnę. Najpierw jednak piszę "po ludziach" Tam
    oczywiście wystawią laurkę, że wszystko jest cacy i wszystko się da zrobić;)

  • 16. Data: 2013-11-20 23:32:23
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 21:12:47 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Jakieś problemy z tym sprzętem?

    Ano do wczoraj zadnych. I to co pisal BQB o stalym podlaczeniu do pradu jest
    wazne, ale ...tak sie zlozylo, ze nie drukowalem koloru przez kilka m-cy
    (4-5) i jednak dwa kolory przestaly dzialac, magenta i yellow. Po kilku
    przeczyszczaniu dysz (opcja z menu) magenta ruszyla, jednak zolty nie.
    Puszczalem do druku cale zolte kartki A4 liczac, ze sie "przepcha", ale...
    dupa. To bylo wczoraj.
    Dzis kolo poludnia sobie przypomnialem o problemie, po raz kolejny
    zapuscilem czyszczenie glowicy i wydruk zoltej kartki, potem zajalem sie
    praca, olewajac drukujaca sie kartke, bo pewnie biala. Po poludniu odkrylem,
    ze wyglada jak cytryna, pieknie i rowniutko zolta! Zgaduje, ze przepychanie
    dysz przeprowadzane wczoraj czesciowo nasaczylo zaschnieta glowice i przez
    noc wilgoc przedarla sie przez cale zaschniecie.
    Dziala teraz jak nowka (ma ponad 3 lata), wszystkie kolorki na 100%.
    Brother rulez! :-)

    > Na coś powinienem zwrócić uwagę?

    Na to, ze Brothery maja dosc brzydki design ;)

    > Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

    Od poczatku ActiveJet.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 17. Data: 2013-11-20 23:56:08
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-20 23:32, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > noc wilgoc przedarla sie przez cale zaschniecie.
    > Dziala teraz jak nowka (ma ponad 3 lata), wszystkie kolorki na 100%.

    Bezproblemową pracą to ja bym tego nie nazwał :)

  • 18. Data: 2013-11-20 23:59:35
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:56:08 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Bezproblemową pracą to ja bym tego nie nazwał :)

    Nie wiesz o czym mowisz, teraz jestem jeszcze bardziej z niej zadowolony :-)

    Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
    drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
    do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2013-11-21 05:17:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 18:24:02 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Jakieś problemy?

    Żadnych.
    Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
    Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

  • 20. Data: 2013-11-21 08:43:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 15:27:50 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Witam
    > Poszukuję drukarki. Kryteria / zastosowania:
    > - format A4, nie większy
    > - wydruk dokumentów ze śladową ilością grafiki (wykresy, diagramy itp.)
    > - wykorzystanie: ok. 50 arkuszy miesięcznie
    > - podłączenie przez USB 2.0
    (ciach...)
    > Pod uwagę brane są również urządzenia "wszystko w jednym, skaner+
    > drukarka+xero+mikrofalówka ;)" pod warunkiem, że nie psują się po dwóch
    > miesiącach;)
    > Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

    Nie piszesz, czy kolor, czy mono wobec czego podepnę się z poleceniem tego,
    co sam zanabyłem. Laserowa Kyocera FS-1030D. Podłączenie po LAN (aczkolwiek
    nie wifi) lub USB, cenowo atrakcyjna zarówno pod względem zakupu, jak i
    eksploatacji, do tego wbudowany duplex. Ze sterownikami również nie ma
    problemu.

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]