  • Data: 2013-11-24 03:34:27
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-23 01:02, BQB pisze:

    > A Brothera odłączyłaś listwą (tą co prąd wolno płynie) i głowice się
    > zapchały. Widzę, że w nowej drukarce już na stałe jest zasilanie.
    > Animko, brother również sam się włącza, poczyści głowice i wyłącza.

    Wyłączenie z pradu nie ma nic do rzeczy. Ta drukarka z tym samym
    problemem (głowica z czerwonym tuszem nie drukowała) była zaraz po
    zakupie oddana do serwisu. Za parę dni kurier przywiół mi nową ze
    wszystkimi akcesoriami, tuszami, ale to mogła być ta sama drukarka tylko
    po małym zabiegu. Pewnie ona sobie dalej krąży po ludziach jako nowa.
    Mam to już że tak powiem -gdzieś. Nie uznaję tylko oszustów, nawet jak
    używałam podróbek tuszu (bo to moja drukarka i cwaniacy, złodzieje nie
    mają prawa kogoś karać i kraść potem drukarkę (było tak: drukarka albo
    400 zł) , to jestem Polką, a jak w Polsce jest bidnie (jak na wojnie)
    każdy wie. Cwaniacy się bogacą, nakazują. Niech sobie w Izraelu
    sprzedają te tłuki Brothery. Brotjer czyścil zawsze przy włączeniu.

    Moja nowa (ma Wifi) też wyrównuje głowice przy włączeniu i ma masę
    opcji, którymi sama zarządzam, a nie drukarka kiedy chce. Pozatym tu
    pojemniki mają głowice- na szczęście. Normalnie sama wyłącza się z
    sieci. Jak chcę drukować to ją właczam, potem drukarka wyłacza się po 15
    minutach (jak sobie ustawiłam) i sama włącza jak mam drukować. Tusze są
    drogie, ale kupiłam świetny tusz (foto) w butelkach, o niebo lepszy niż
    ten nowy w pojemnikach. Kolory cud piękności. Własnie wydrukowałam sobie
    w tamtym tygodniu duże zdjecie (na papierze A4) mojej mamusi, która mi
    na początku listopada umarła i ze zdjęcia patrzy na mnie jak żywa.

    --
    animka