  • Data: 2013-11-20 23:01:43
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-20 21:12, TOMASZEK pisze:

    > Jakieś problemy z tym sprzętem?
    > Na coś powinienem zwrócić uwagę?

    Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

    > Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

    Wciąłem się - mam J415W - zamienniki w stylu większe pojemniki i tusz
    nalewany z butelek do tych pojemników strzykawkami. Będzie w sumie ze 2
    lata ponad, zamienniki odrazu po startowych, właściwie, to nie pamiętam
    nawet, czy wyczerpały się do końca, czy też nie.