  • Data: 2020-05-27 10:54:05
    Temat: Re: Postrzeganie barw
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 26.05.2020 o 18:06, J.F. pisze:

    >Nie czułość a charakterystykę spektralną.

    >Ale nie ma.

    Ciekawe.
    Inne wersje byly gorsze i wyginely w procesie ewolucji, czy jakis inny
    mechanizm ?

    >Nie aż tak bardzo. Publikacja w Świecie Nauki, o której pisałem, była
    >na początku wieku. Prawdopodobnie łatwo ją znaleźć. Oryginał w
    >Scientific American był w czerwcu 2006. Wpisanie Timothy H. Goldsmith
    >powinno dać sporo odnośników.

    No wiesz, zdobyc wiedze, zdobyc troche wolnego czasu, napisac ksiazke,
    przebic ja do polskich bibliotek ... troche lat to potrwa.
    I wiedza bedzie sprzed 20 lat :-(

    Chyba, ze masz na mysli czasopisma naukowe ... te dostepne przez
    internet, ale za pieniadze.
    (Uczelnie moga miec subskrypcje).

    J.