  • Data: 2020-08-03 10:20:26
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-08-2020 o 10:14, WS pisze:

    > Tego nie da sie przewidziec, bo nie rynek decyduje, tylko urzednicy...
    > Dane z:
    > https://biznes.autokult.pl/33260,europejskie-samocho
    dy-emituja-wiecej-co2-wsrod-winnych-suv-y

    > Srednia emisja CO2 sprzedawanych samochodow w Eu to teraz 120g/km, od przyszlego
    roku 95g, do 2030 ma sie obnizyc jeszcze o 37% (o ile znow nie pogmeraja w tych
    przepisach)

    > Za przekroczenie beda wysokie kary, czyli na jeden normalny spalinowy samochod,
    taki, jak chce kupic wiekszosc konsumentow beda musieli sprzedac ze 2 elektryki, zeby
    zachowac wymagana srednia. Czyli spora szansa, ze beda zmuszeni zmniejszyc popyt na
    duze spalinowe, chocby znaczaco podnoszac ich ceny + beda musieli "na sile" wpychac
    elektryki...

    No przecież o tym mowa i to należ wliczyć.

    >pewnie ktoras z firm w D, F dogada sie z Tesla, robiac niby spolke w celu wliczenia
    ich elektrykow do liczenia sredniej emisji (czyli zplaca Amerykanom >za mozliwosc
    zwiekszenia sprzedazy swoich spalinowych...)

    Przecież już pisałem, że dawno Tesla już w takim sojuszu jest.
    Z FCA.