  • 41. Data: 2015-05-29 20:01:07
    Temat: Re: Postęp w komputerach - wstrzymany
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał:

    > Mam podobne wrazenia, zlozylem sobie komputer 5 lat temu i wcale nie mam
    > argumentu zeby go upgradeowac bo :

    Rynek się nasycił i musi upłynąć jakiś czas, aby działania programistów
    sponsorowane przez producentów sprzętu odniosły skutek. Działania polegające na
    tworzeniu coraz bardziej zasobożernych i wymagających coraz wiekszych
    powierzchni dyskowych programów i pamięciowych programów. Ja swoją zawodową
    pracę zaczynałem na Intelu 256, 16 MB RAM i 2 GB HDD. I wszystko śmigało aż
    miło. Internet, poczta, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, a nawet Autocad.

    Pzdr

  • 42. Data: 2015-08-01 12:42:19

    U nas się buduje stadiony za parę miliardów zielonych, no i postaw chłopa od koryta z
    PSL-u przy taśmie produkcyjnej HDD.
    W jakim kraju powstało hasło "chleba i igrzysk", no w jakim??

    -----