eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 266

  • 261. Data: 2020-08-19 22:12:16
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-19 13:08, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:rhj0ac$pl4$...@n...icm.edu.pl...
    > On 2020-08-09 10:18, J.F. wrote:
    >>> Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    >
    >>>> I też wyjdzie że EV nie jest wcale droższ patrząc
    >>>> na większość aspektów (komfort, wyposażenie, zazwyczaj bogatsze w
    >>>> standardzie niż w ICE).
    >>
    >>> Ale ja z tych, co bym za ABS nie zaplacil :-)
    >>> Klime auto musi miec ... i musi dzialac w korkach.
    >
    >> Dach sobie otwórz.
    >
    > Przy +30 pomoze ?

    Na plaży pomaga.

    > W USA jakos duzo kabrioletow, to moze i pomaga ...

    Tam wszystkiego dużo.

    >
    >>> A w zimie musi grzac. Mocno.
    >> To ogrzewanie postojowe musiałbyś mieć.
    >
    > Te 3 minuty przecierpie ...

    .. i kolejne 3 minuty, i kolejne ... jeździłem Twizy zimą to wiem jak jest.


  • 262. Data: 2020-08-20 00:18:30
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-11 11:16, Myjk wrote:
    > Sun, 9 Aug 2020 21:43:46 +0200, J.F.


    >> Moze i Porsche to fajny samochod, ale jak widac - to samochod dla
    >> nielicznych.
    >> Reszta mowi ze golf lepszy :-)
    >
    > Toć przecież o tym jest dyskusja i postawione jest pytanie -- skoro Golf
    > lepszy to dlaczego za wzór porównujący koszty zakupu biorą sobie Teslę? A
    > jeśli juz biorą Teslę to czemu nie biorą ekwiwalentu spalinowego który ma
    > podobne osiągi? No bo tu mamy sportowe auto które Tesla objeżdża, nawet nie
    > tyle do setki (bo tu żaden spaliniak, nawet mocno kombinowany, nie ma
    > większych szans), co na sporym odcinku, a przecież to tylko auto cywilne,
    > znacznie bardziej komfortowe i pakowne chociażby niż sportowe auta.
    >
    > Podaj jakiś ekwiwalent spalinowy który da chociaż podobny komfort jazdy
    > (ciszę w kabinie) i te, nie wiem, nawet 5 sek. do setki. Trzeba pewnie
    > jakieś Audi A6 z ~3 litrowym silnikiem minimum zakupić, które kosztować
    > będzie więcej Tesla.

    Nie demonizowałbym. Mój RS ma mniej więcej takie przyspieszenie. Nowy
    kosztuje jakieś 150 tys.


  • 263. Data: 2020-08-20 23:38:11
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-13 16:55, WS wrote:
    > On Thursday, August 13, 2020 at 4:26:58 PM UTC+2, Myjk wrote:


    >
    > Halas malo kogo interesuje, to co jest w typowych spaliniakach zadowala wiekszosc,
    ba, nawet niektorzy montuja "sportowe" tlumiki, zeby bylo glosniej i bardziej basowo
    ;)
    > Rozwiazan poglasniajacych silniki sporo juz wyprodukowano:
    https://autokult.pl/6936,sztuczny-dzwiek-silnika-osz
    ustwo-czy-technologia-w-sluzbie-kierowcy
    >
    > Albo te chlodzenia, ogrzewania postojowe - rowniez malo kogo interesuje, w miescie
    (krotkie dystanse) uzywanie klimy jest niezdrowe. Jedyne sluszne to wejsc do pojazdu
    o temp. zewnetrznej,

    Musiałbyś mieć cabrio by mieć o temperaturze zewnętrznej.


  • 264. Data: 2020-08-28 14:47:14
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 19, 2020, 1:10:44 PM, you wrote:

    >>> Po to, że takie płynne paliwo to jednak bardzo praktyczna rzecz
    >>> jest. Dużo praktyczniejsza jak widać od tych wszelkich akumulatorów.
    >> Komórka na benzynę?
    > Gdyby sie udalo ... koniec klopotow z wyladowaną baterią ?
    > https://www.pcworld.pl/news/Bateria-zasilana-alkohol
    em,80682.html

    Ile razy to już było? Moja Nokia 5110 w 1999 też już miała mieć...

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 265. Data: 2020-08-28 15:07:59
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 31.07.2020 o 11:37, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Fri, 31 Jul 2020 01:45:56 -0700 (PDT), WS napisał(a):
    >
    >> Taki samochod o realnym zasiegu 500km i czasie ladowanaia ponizej godziny by mi w
    sumie wystarczyl, ale to to najzwyklejsza marketingowa sciema ;)
    >>
    >> wg https://ev-database.org/car/1253/Audi-e-tron-55-quat
    tro
    >>
    >> 500km zasiegu, ale po miescie (znaczy wolna jazda) i przy odpowiedniej pogodzie
    >> na autostradzie to juz z 300km tylko, wiec dalsza jazda czyms takim dalej nie ma
    najmniejszego sensu... zwlaszcza, ze nie ma gwarancji, ze trzeba bedzie poczekac w
    kolejce do ladowarki... 3 ladowania na tysiac km, hm.. to juz moze sie oplacac jazda
    ~70km/h i dwa ladowania ;) Jak dla mnie elektryki to dalej pojazdy na miasto, czyli
    jako drugi samochod...
    >
    > Zabawni jesteście z tym opieraniem przyszłości motoryzacji o dzisiejszy
    > model samochodu prywatnego.

    Co za zaszczyt poczytać takiego znawcę przyszłości.
    Pogodę też przewidujesz?


  • 266. Data: 2020-08-28 15:17:40
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 30.07.2020 o 18:23, Shrek pisze:
    > W dniu 30.07.2020 o 17:28, Jacek Maciejewski pisze:
    >> Dedykuję malkontentom narzekającym a to na brak kobaltu a to na mały
    >> zasięg elektryków:
    >
    > Wadą elektryków nie jest zasięg sam w sobie (ci od LPG podobny a nawet
    > mniejszy znoszą) a to że nie zatankujesz w czasie pojedynczych minut.
    >
    Tłumaczyłem już wielokrotnie, że to jest zaleta, bo można w czasie
    ładowania mądrą książkę przeczytać.
    Przynajmniej tak mi tu wyjaśniono.

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 26 . [ 27 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: