    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    <58cfba2f$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oapmeo$omt$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oapt1j$uq0$1@node2.news.atman.pl>
    <58d6cc84$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ob90d1$e55$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ob9tto$be1$1@node2.news.atman.pl> <obb0oo$niv$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <obbd5n$saa$1@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 27 Mar 2017 19:14:36 +0200

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Ja myślę, że ludzie często nieświadomie jeżdżą z jednym światłem.
    > W poprzednich samochodach nie miałem wykrywania usterki świateł
    > przednich. Teraz mam, ale skubaniec nie mówi, czy wysiadło prawe,
    > czy lewe.
    > Typowo samochód zaparkowany na dwa sposoby:
    > - przed samochodem chodnik i dalej trawnik,
    > - przed samochodem 5m przepaść i za jakieś 10m korony drzew.
    > Aby się upewnić które nawaliło to muszę wyjść z samochodu.

    Niebardzo rozumiem ten problem. Gdzieś można kazać sobie wymienić
    żarówkę w McDrive, bez wychodzenia z samochodu? Obsługa tam jakaś
    mało rozgarnięta, że nie widzi które świeci, więc bez instrukcji
    potrafi wymienić żarówkę, a przepaloną zostawić?

    > Jak ktoś jeździ tylko za widna i nie ma sygnalizacji i nie wpatruje
    > się w swoje odbicie w samochodzie przed to może według mnie dość
    > długo nie zauważyć, że nie ma jednego światła.

    Za widna to ja też nie zwracam na takich bacznej uwagi. Ale oni tak
    jeżdżą po nocy. A tyle ich, że nie da się tego wytłumaczyć statystyką,
    że "dopiero co". Po ciemku nie da się nie zauważyć. W mieście ponadto
    nie da się daleko pojechać, by nie stanąć za kimś na skrzyżownaniu.
    Wtedy też doskonale widać. Oni jeżdżą, bo uważają, że to nic złego.
    Niektórzy może nawet aż do tego momentu, aż się druga przepali.

    --
    Jarek