    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postarzanie cd.
    Date: Wed, 9 Dec 2015 07:23:47 -0600

    news:e48ghfqd6fau$.10d36q96jxcj$.dlg@40tude.net...

    > Ale az tak, ze na 1 LG przypada 20 Samsungow ?
    >
    > Czy jednak prawde tan napisano, ze firma sie przyznala do problemow
    > z kondensatorami w pewnej partii w okresie 2006-2008 ?
    > W reszcie kondensatory sa 2x lepsze i sprzet wtrzymuje 4 lata, wiec
    > klient nie moze miec pretensji :-)

    W tamtych latach był jakichś ogólnoświatowy problem z jakimś
    producentem kondensatorów aluminiowych i wielu, wielu
    producentów było dotkniętych problemem - coś im się walnęło
    z elektrolitem - widziałem o tym artykuł nawet w Wikipedii.
    Trefne kondensatory wlazły nie tylko do telewizorów ale i do
    sprzętu hifi oraz komputerów wielu, wielu różnych firm.

    O, tu masz - https://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_plague

    Teraz już w sprzęcie wyprodukowanym po tym okresie nie ma tych
    problemów. Mój Samsung TV z maja 2011 działa bardzo dobrze.
    (UN46D7000).