  • 121. Data: 2016-12-07 14:30:07
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 29.2.2.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    news:o28p5f$2la$1@node1.news.atman.pl...

    > Od kiedy wyjazd z bramy jest traktowany jako bezpośrednie
    > niebezpieczeństwo ?

    Biegnij po chodniku przy bramach to może przekonasz się.

    > spytaj u źródła czyli u osoby zawodowo wystawiającej mandaty za
    > wykroczenia drogowe. :-)

    Jeżeli dla ciebie źródłem wiedzy o prawie jest osoba wystawiająca mandaty,
    to ja ci współczuję.

  • 122. Data: 2016-12-07 14:30:39
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    wiadomości news:229825267.20161207112938@pik-net.pl.invalid...

    > Ewentualnym a nie bezpośrednim.
    >
    > RoMan

    Przecież został opisany realny wypadek.
    Doszło do rzeczywistego zderzenia rowerzysty z samochodem.
    To nie było ewentualne niebezpieczeństwo,
    to było bezpośrednie niebezpieczenstwo i kierowca
    powinien trąbić.
    Doszło do bezpośredniego zderzenia, nie było ewentualnego zderzenia.

  • 123. Data: 2016-12-07 15:12:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2016 o 14:30, EdekS pisze:

> [...]
    > powinien trąbić.
    > Doszło do bezpośredniego zderzenia, nie było ewentualnego zderzenia.

    Koloryzujesz. Na tej zasadzie to każde wypadek był realny i należało
    wcześniej trąbić. Ba zrobić wszytko żeby do niego nie doszło, łączenie z
    powstrzymaniem się od działania co nakazuje PoRD, czyli winny jest ten
    co wyszedł z domu i wsiadł do samochodu.

    W tym konkretnym realnym przypadku winny (prawdopodobnie) w rozumieniu
    prawa był Zenek (ale niekoniecznie, bo sąd może szerzej interpretować
    sytuację), idiota był rowerant (abstrahując od tego, że jak się jeżdzi
    po chodniku to wypada to robić ostrożnie, to zawsze warto mieć na uwadze
    swoje zdrowie i życie), a pechowcem (który jednakże miał prawo
    przypuszczać, że rowerant będzie PoRD przestrzegał) był Zenek.

    Z boku tego wszystkiego zostaje, że gdyby rowerant miał poniżej bodajże
    10 lat, albo opiekowałby się takim to byłby pieszym, ale gdyby mata miał
    kuta, to by była ojcem, wiec akurat niewiele to wnosi (paza tym, że
    rzeczywiście Zenek nie powinien zakładać, że rowerzystów nie będzie, bo
    o ile rzeczywiście rowerzystów nie będzie (w myśl prawa), to
    "rowerzyści" (w powszechnym rozumieniu) jak najbardziej tam moga się
    pojawić.

    Skracając całą myśl - wina pewnie Zenka, idiota jest rowerant i po
    ludzku ro rowerant jest winien zdarzenia. Prawo nie jest doskonałe
    (aczkolwiek powoli sądy zaczynają brać pod uwagę okiliczności zdarzeń i
    rezygnuję z "zadasny nieograniczonego braku zaufania" na rzecz tego co
    zostało zapisane - czyli że można się spodziewać, że uczestnicy
    przestrzegają PoRD o ile _okoliczności nei wskazują inaczej. A tu do
    momentu jak się rowerant nie wpierdolił w samochód Zenka, żadna
    okoliczność na to nei wskazywała.

    Shrek

  • 124. Data: 2016-12-07 15:37:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 14:30, EdekS pisze:

    > Biegnij po chodniku przy bramach to może przekonasz się.

    Nie jestem idiotą biegającym po chodnikach.
    A jak wyjeżdżam to z prędkością marszu a nie biegu czy zapierdalającego
    rowerzysty. Zmniejsz prędkość i nie będziesz musiał wymyślać dodatkowych
    zabezpieczeń jak trąbienie. Które i tak będzie średnip skuteczne bo
    teraz spora część społeczeństwa uszy w słuchawkach a oczy w fonie
    i małe szansa żeby zareagowali na cokolwiek.

    > Jeżeli dla ciebie źródłem wiedzy o prawie jest osoba wystawiająca mandaty,
    > to ja ci współczuję.

    Źródłem jest przepis a ty naginasz jego interpretację więc zostałeś
    odesłany do osoby która jako pierwsza oceni poprawność twojej
    interpretacji. Nie zauważyłeś ?

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2016-12-07 17:41:11
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

> [...]
    > i małe szansa żeby zareagowali na cokolwiek.

    > Źródłem jest przepis a ty naginasz jego interpretację

    Kłamiesz !
    Nic nie naginam.

  • 126. Data: 2016-12-07 21:15:31
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 07 Dec 2016 09:08:04 +0100, Marek napisał(a):

    > W takiej sytuacji regres byłby jedną możliwością
    > odzsyskania środków upezpieczyciela, co w tej skali doprowadzi do
    > zapasci systemu ubezpieczeń (z powofu absurdalnie wysokich składek),
    > bo żaden ubezpieczyciel nie będzie podejmował ubezpieczeń tak
    > wysokiego ryzyka.

    Ubezpieczenie siłą rzeczy nie będzie nawet o 1zł ryzykowniejsze niż obecne.

  • 127. Data: 2016-12-07 21:49:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 17:41, EdekS pisze:

    > Kłamiesz !
    > Nic nie naginam.

    Sam kłamiesz.
    Każdorazowy wyjazd z bramy nie jest związany z niebezpieczeństwem.
    Poza takimi dla których niebezpieczeństwo to już samo wyjście z domu.

    Pozdrawiam

  • 128. Data: 2016-12-08 00:26:37
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    > Każdorazowy wyjazd z bramy nie jest związany z niebezpieczeństwem.

    Wszystko zależy od tego kto i jak wyjeżdża.
    Jeden wyjeżdża nie zagrażając nikomu, inny przeciwnie.

  • 129. Data: 2016-12-08 01:36:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 00:26, EdekS pisze:

    > Wszystko zależy od tego kto i jak wyjeżdża.
    > Jeden wyjeżdża nie zagrażając nikomu, inny przeciwnie.

    Więc należy karać idiotów którzy wyjeżdżając stwarzają zagrożenie
    a nie wmawiać ze powinni trąbić.

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2016-12-08 01:44:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>