  • 161. Data: 2016-12-11 20:04:24
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Pozdrów swoich rodziców i przypomnij że wychowali idiotę.
    ---
    Idź stąd

  • 162. Data: 2016-12-12 00:01:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-11 o 20:04, re pisze:

    > Pozdrów swoich rodziców i przypomnij że wychowali idiotę.
    > ---
    > Idź stąd

    Pozdrów swoich rodziców i przypomnij że wychowali idiotę.

    Pozdrawiam

  • 164. Data: 2016-12-12 01:01:38
    Temat: Re: Posluchajta ... dwóch idiotów.
    Od: "antelko" <f...@z...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RadoslawF"

    > Pozdrów swoich rodziców i przypomnij że wychowali idiotę.
    > ---
    > Idź stąd

    Dwóch idiotów się brandzluje.

  • 165. Data: 2016-12-12 10:05:10
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Dec 2016 21:15:31 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Ubezpieczenie siłą rzeczy nie będzie nawet o 1zł ryzykowniejsze niż
    obecne.

    Jak te hipotetyczne 90% nie będzie płacić składek to z czego
    ubezpieczyciel ma zabezpieczyć wypłatę poszkodowanym?

    --
    Marek

  • 166. Data: 2016-12-12 14:49:56
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-12-2016 o 21:10, JaceK pisze:

    > To nie ma znaczenia

    W kwestii pierwszeństwa ma zasadnicze.
    Nie można karać za nieustąpienie pierwszeństwa komuś, kto nigdy go nie miał.

  • 167. Data: 2016-12-12 14:49:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-12-2016 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Pejoratywne okreslenie ktorego uzyłes na okreslenie rowerzysty

    Rowerzyście nie jeżdżą po chodniku (jeśli nie opiekują się dziećmi na
    rowerach).
    Słowo to zostało więc użyte celowo, właśnie dla odróżnienia od rowerzystów.

    dobitnie
    > pokazuje, ze ciezko ci bedzie o obiektywizm.
    > A obiektywizm pozwoliłby ci zauwazyc ze zamiast rowerzysty mogł tam być:
    > - biegnacy pieszy
    > - rowerzysta z dzieckiem na rowerze

    Ale nie o nich pytałem, tylko o tego konretnego, konkretny przypadek i
    przepis który dawał by mu pierwszeństwo.

  • 168. Data: 2016-12-12 14:50:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-12-2016 o 23:30, EdekS pisze:

    > A co ty taka zakuta pała ?

    PLONK WARNING !!!
    Pyskować możesz sobie kolegom pod budką z piwem szczeniaku.

    > Przecież już podałem ten artykuł 17.2.
    > Na podstawie tego wszyscy mają pierwszeństwo wobec
    > włączającego się do ruchu.

    Nic podobnego.
    Pierwszeństwa można/trzeba ustąpić, tylko temu kto je posiada.
    Absolutnie nie wszystkim.

    Nie ma tam słowa "każdemu", więc chodzi TYLKO o tych, którzy już
    posiadają pierwszeństwo, wynikające z innych przepisów.

    HINT: Gdybyś jechał setką samochodem po chodniku, też byś oczekiwał że
    masz pierwszeństwo nad włączającymi się do ruchu?

  • 169. Data: 2016-12-12 17:27:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalezy jaki samochodem. Jak by to byla Tatra z pietnastom tonami kamieni na kipie to
    mialby pierwszenstwo nad wszystkimi z wyjatkiem ciezkich czolgow.

  • 170. Data: 2016-12-12 21:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Rowerzyście nie jeżdżą po chodniku (jeśli nie opiekują się dziećmi na
    > rowerach).
    > Słowo to zostało więc użyte celowo, właśnie dla odróżnienia od
    > rowerzystów.

    Alez oczywiście ze jezdza. I to w bardzo wielu miejscach całkowicie
    legalnie, powiedziałbym wrecz ze przy sprzyjajacych prawie wszedzie
    legalnie.

    > dobitnie
    >
    > Ale nie o nich pytałem, tylko o tego konretnego, konkretny przypadek i
    > przepis który dawał by mu pierwszeństwo.

    Ale brak pierwszenstwa nie musi oznaczac winy spowodowania kolizji, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."