  • 141. Data: 2016-12-10 21:10:09
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 10.12.2016 20:08, Cavallino wrote:

    > A teraz następny artykuł, świadczący że jadący po chodniku pedalarz ma
    > pierwszeństwo nad kimkolwiek...

    To nie ma znaczenia i ewentualnie jest to sprawa pod inny paragraf -
    może co najwyżej dostać mandat za jazdę po chodniku. Nie zmienia to
    faktu, że jest uczestnikiem ruchu a włączający się do ruchu musi mu
    ustąpić. Równie dobrze mógłbyś się domagać ukarania pirata, który
    przekracza prędkość na drodze z pierwszeństwem gdy ty z niej zjeżdżasz i
    macie dzwona. Co do zasady winny jest zjeżdżający, znam tylko jeden
    wyrok - precedensowy - gdy sąd wsadził do pudła pirata (wypadek sprzed
    kilku lat na Puławskiej w Warszawie):

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,1460283
    0,Precedensowy_wyrok__Winny__choc_mial_pierwszenstwo
    .html

  • 142. Data: 2016-12-10 22:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A teraz następny artykuł, świadczący że jadący po chodniku pedalarz ma
    > pierwszeństwo nad kimkolwiek...

    Pejoratywne okreslenie ktorego uzyłes na okreslenie rowerzysty dobitnie
    pokazuje, ze ciezko ci bedzie o obiektywizm.
    A obiektywizm pozwoliłby ci zauwazyc ze zamiast rowerzysty mogł tam być:
    - biegnacy pieszy
    - rowerzysta z dzieckiem na rowerze

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 143. Data: 2016-12-10 23:30:04
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    > A teraz następny artykuł, świadczący że jadący po chodniku p.....rz ma
    > pierwszeństwo nad kimkolwiek...

    A co ty taka zakuta pała ?
    Przecież już podałem ten artykuł 17.2.
    Na podstawie tego wszyscy mają pierwszeństwo wobec
    włączającego się do ruchu.

  • 144. Data: 2016-12-11 00:44:02
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Pozdrów swoich rodziców ...
    ---
    Idź stąd

  • 145. Data: 2016-12-11 01:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od kiedy wjazd samochodem na chodnik jest wlaczaniem sie do ruchu. Zwrot "wlaczanie
    sie do ruchu" dotyczy wjazdu na jezdnie lub droge.

  • 146. Data: 2016-12-11 03:17:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-11 o 00:44, re pisze:

    > Pozdrów swoich rodziców ...
    > ---
    > Idź stąd

    Pozdrów swoich rodziców i przypomnij że wychowali idiotę.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2016-12-11 09:40:13
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 11.12.2016 01:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Od kiedy wjazd samochodem na chodnik jest wlaczaniem sie do ruchu. Zwrot "wlaczanie
    sie do ruchu" dotyczy wjazdu na jezdnie lub droge.

    Z bramy na chodnik? Od zawsze. Chodnik jest częścią drogi.

  • 148. Data: 2016-12-11 10:03:32
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie jesteśmy w obozie koncentracyjnym z numerkami.

    A numeru PESEL nikt Ci nie nadał gdy się urodziłeś? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 149. Data: 2016-12-11 10:06:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Z bramy na chodnik? Od zawsze. Chodnik jest częścią drogi.

    O tym samym pomyślałem. Dla niedowierzających ulica dzieli się na:

    - ruch pojazdów
    - ruch pieszych

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 150. Data: 2016-12-11 10:13:13
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Od kiedy wjazd samochodem na chodnik jest wlaczaniem sie
    > do ruchu. Zwrot "wlaczanie sie do ruchu" dotyczy wjazdu na jezdnie lub
    > droge.

    Walnąłeś jak łysy o beton.
    Chodnik jest elementem składowym drogi.
    O tym jest napisane w PoRD.