-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!
futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Posluchajta Bary Lajta
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1...@g...com>
<3tmo1j9efz1o.qafz743fcyk4$.dlg@40tude.net>
<1gwmy8xbjjhh2$.17v0py54943b9.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
<o1v114$hgs$1@usenet.news.interia.pl> <o1vkg8$r5l$1@node1.news.atman.pl>
<17w8n1oux2knl$.1jdb7nqd11tfh$.dlg@40tude.net>
<o20qcf$sqf$1@node2.news.atman.pl>
<1btywc55g1o06.8p2gpb3uzadh$.dlg@40tude.net>
<o21vjt$2kk$1@node2.news.atman.pl>
<k7q4j6lzo8y9$.vlejm00vjpoi$.dlg@40tude.net>
<o24k4c$sdo$1@node1.news.atman.pl> <o24lo0$529$1@dont-email.me>
Date: Tue, 6 Dec 2016 22:54:49 +0100
Message-ID: <1oqyqqppac1py$.pm36xcsq07ec$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1481061439 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5162 89.77.179.152:10445
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2871
X-Received-Body-CRC: 2231204085
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594444
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 5 Dec 2016 21:21:04 -0000 (UTC), masti napisał(a):
> Sebastian Biały wrote:
>
>>> No i bardzo słusznie mówił - dlatego znaki na tablicach są na tyle
>>> zróżnicowane żeby się dało je odróżnić.
>>
>> Nie są. Dlatego holendrzy nie słuchają osiągnięć kolegi tylko zmierniają
>> czcionki na takie ktore *ułatwiają* czytanie maszynowe.
>>
>> http://st2.depositphotos.com/2304119/11260/v/950/dep
ositphotos_112604932-Car-plate-of-netherlands-number
s.jpg
>
> tak jak niemiecki FE-Schrift
> <https://pl.wikipedia.org/wiki/FE-Schrift>
> który oprócz czytelności ma utrudnić szybką zmianę przez domalowanie
> czarnego czy białego kawałka. Bo nie da się zrobić łatwo O z 0 czy 1 z I
Tak Sebastian reklamował i reklamował tych Holendrów, że już sobie cuda
wyobrażałem.
A tak naprawdę to te holenderskie słabsze od naszych (choćby wzmiankowane
już O i 0 gdzie jeden piksel nie w tą stronę i będzie problem, nie mówiąc o
możliwościach przerobienia w każdą stronę).
Za to niemieckie tak na oko wyglądają najlepiej.
Tak jeszcze w ramach dorzucenia jednej sprawy (bo sobie znowu dopytałem i
teraz to już w ogóle mądry jestem) - to w Polsce nie ma* problemu z
odróżnianiem podobnych znaków na tablicy rejestracyjnej, bo podobne znaki
(O/0, D/0, I/1, Z/2, B/8) nigdy nie występują w tych samych miejscach
tablicy.
Co ciekawe na ulicach się to zdarza i w ten prosty sposób można wykryć
tablice fałszywe.
* - za wyjątkiem tablic indywidualnych które _teoretycznie_ powinny być
zawsze słowami, natomiast urzędnicy którzy powinni tego pilnować znają
słowa takie jak O000O czy I1I1I
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.16 22:57 Tomasz Pyra
- 06.12.16 22:58 Tomasz Pyra
- 06.12.16 23:03 007
- 06.12.16 23:04 Tomasz Pyra
- 06.12.16 23:15 Tomasz Pyra
- 07.12.16 00:11 Zenek Kapelinder
- 07.12.16 08:33 Shrek
- 07.12.16 09:08 Marek
- 07.12.16 09:25 J.F.
- 07.12.16 11:29 RoMan Mandziejewicz
- 07.12.16 11:32 RoMan Mandziejewicz
- 07.12.16 11:44 RadoslawF
- 07.12.16 12:48 masti
- 07.12.16 13:43 Zenek Kapelinder
- 07.12.16 13:51 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=