  • 21. Data: 2014-02-09 19:54:06
    Temat: Re: Porządki...
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-02-09 19:22, Pszemol pisze:
    > "Paweł Kasztelan" <P...@g...com> wrote in message

    > Pakować mi się w paczki tego nie chce, bo jest tego naprawdę dużo.
    > Ale jak możesz być autem w okolicy Krakowa to daj znać.
    Daleko mi trochę bo z Łodzi. :(

    Pozdr. PK.

  • 22. Data: 2014-02-09 20:45:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-09 19:54, Paweł Kasztelan pisze:

    > Daleko mi trochę bo z Łodzi. :(
    >
    > Pozdr. PK.

    Ja czasami jeżdżę z Warszawy do Dębicy, to mogę zahaczyć "pro drodze" o
    Kraków. Do autka mogę wrzucić ponad tonę towaru, a mam gdzie trzymać i
    mam ludzi, którzy chętnie z tej biblioteki skorzystają :)

    Tyle, że jeżdżę raz na jakieś 3 miesiące.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2014-02-10 05:25:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ludzi, którzy chętnie z tej biblioteki skorzystają :)
    >
    > Tyle, że jeżdżę raz na jakieś 3 miesiące.

    W takim razie pójdzie to w marcu na Allegro.

  • 24. Data: 2014-02-10 09:48:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-02-09 13:43, RoMan Mandziejewicz wrote:
    (ciap)

    > W życiu by mi się nie chciało z tym walczyć. W razie czego poradzę
    > sobie mechanicznie.

    Wszystkie poradniki majsterkowicza zalecały skrobanie i cynowanie przed
    montażem ;-)

    Mnie sposób chemiczny żywo zainteresował, zastosowałbym metodę do gniazd
    i wtyków DIN (miałem kiedyś zamiar pytać grupę o to własnie).

    Włodek

  • 25. Data: 2014-02-10 10:57:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-02-10 09:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    >
    > Mnie sposób chemiczny żywo zainteresował, zastosowałbym metodę do gniazd
    > i wtyków DIN (miałem kiedyś zamiar pytać grupę o to własnie).

    Breja, której skład podałem, jest bardzo popularna, na przykład jako
    Goddard's Silver Dip. Trzeba dokładnie wypłukać, pozostałości
    tiomocznika powodują czernienie.

    Paweł

  • 26. Data: 2014-02-10 20:00:35
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Oprócz części elektronicznych mam mnóstwo miesięczników elektronicznych.
    > Pełno kompletnych roczników, sterty całe - starsze Radioelektronik, Audio
    > Hifi
    > Video, nowsze Elektronika Praktyczna, Elektro Elektronik - co z tym
    > zrobić?
    >
    > Komuś to potrzebne czy dziś to już makulatura? Szkoda trochę ot tak,
    > wyrzucić...
    Podobny towar oddałem do mojej starej szkoły. Euforii może nie było, ale
    chętnie przyjęli.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 27. Data: 2014-02-11 00:51:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > Podobny towar oddałem do mojej starej szkoły. Euforii może nie było, ale
    > chętnie przyjęli.

    Właśnie, Wojtku, coś mi uświadomiłeś... Są w Krakowie jeszcze
    jakieś biblioteki publiczne które byłyby tym zainteresowane?

  • 28. Data: 2014-02-11 10:12:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-02-10 10:57, Paweł Pawłowicz wrote:
    (ciap)
    > Breja, której skład podałem, jest bardzo popularna, na przykład jako
    > Goddard's Silver Dip. Trzeba dokładnie wypłukać, pozostałości
    > tiomocznika powodują czernienie.

    Rozumiem ze breję (pastę do czyszczenia) nalezy rozcieńczyć w
    izopropanolu (moze być denaturat).

    Włodek

  • 29. Data: 2014-02-11 11:47:55
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 00:51:53 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > Właśnie, Wojtku, coś mi uświadomiłeś... Są w Krakowie jeszcze
    >
    > jakieś biblioteki publiczne które byłyby tym zainteresowane?

    Ja miałem kilka pudeł starych książek i albumów o samochodach i miałem problem żeby
    to ktoś zagospodarował, a żal mi było oddać to na makulaturę. I w końcu znalazł fan
    motoryzacji, który za to nawet zapłacił.

    Proponuję żebyś ogłosił się na elektrodzie. Może prędzej tam kogoś znajdziesz
    chętnego. Bo biblioteki są w Krakowie, ale raczej wątpię żeby były chętne.

  • 30. Data: 2014-02-11 12:21:51
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-02-11 10:12, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2014-02-10 10:57, Paweł Pawłowicz wrote:
    > (ciap)
    >>

    > Rozumiem ze breję (pastę do czyszczenia) nalezy rozcieńczyć w
    > izopropanolu (moze być denaturat).
    >

    > Włodek

    Goddard's Silver Dip to płyn gotowy do użycia. Nie jest to pasta.
    Tiomocznik rozpuszczałem w izopropanolu, ale nie widzę przeciwwskazań,
    aby użyć etanolu. Jako środka powierzchniowo czynnego użyłem bromku
    trimetylocetyloamoniowego, bo stał na półce w laboratorium. Możesz użyć
    preparatu Cetriseptin albo Lysoform, dostępne w aptece jako środki do
    dezynfekcji. W ostateczności kapeczkę gluta, który przylepia się w
    kibelku w wiadomym celu. Kwas siarkowy dowolnego pochodzenia.

    Paweł