  • 11. Data: 2014-02-09 14:09:41
    Temat: Re: Porządki...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Po 30 latach zbierania - wypadało... To trwa już prawie 2 miesiące :(

    > wyrzuciłem 1000 szt

    widzę, że ostro grasz :)

    Chciałbym wyrzucić ale już robiłem kilka filtracji i nadal jest sporo
    drogocennych rzeczy. Chyba dokupię garaż kurdę ale ten nowy podatek ;)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-02-09 14:58:53
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > W życiu by mi się nie chciało z tym walczyć. W razie czego poradzę
    Tam, gdzie geometria prosta - najlepiej mechanicznie.
    Ja od lat używam papieru, skrobaka w postaci ostrej krawędzi bocznej
    œrubokręta,
    a do 1N4007 to nawet klasycznej pęsety z zšbkami, obkręcajšc spiralnie diodę
    i wycišgajšc jš z œredniego uœcisku.
    Z dala od chemii, jeœli nie ma potrzeby.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-02-09 15:46:07
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    > Hello,
    >
    > Robię porządki w moim bałaganie... Między innymi sortuję hałdy
    > elementów. No i mam kilka spostrzeżeń:

    A czego "używasz" do zapanowania nad tym wszystkim ?
    Bo ja jakiś czas temu zacząłem programu EleLa ale może jest coś
    lepszego tylko ja o tym nie wiem.

    Tak dla poglądu:

    http://www.mikrocontroller.net/topic/236472

    Pozdr. PK.

  • 14. Data: 2014-02-09 16:38:54
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > A to musisz mieć jakiś problem w powietrzu, bo u mnie tylko srebrzone
    > mają kłopoty... Ale lutować się to daje.

    Podejrzewam, że problem mógł być też w kontenerze, co z chin płynął ;) A
    że później leżało to z 10 lat... W każdym razie worek z taśmami diod
    zamknięty, otwieram -a tam nóżki całkiem czarne-plamiaste, po grubym
    oskrobywaniu dają się dopiero lutować.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2014-02-09 17:21:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > Po 30 latach zbierania - wypadało... To trwa już prawie 2 miesiące :(

    Ja mam podobne problemy...

    Oprócz części elektronicznych mam mnóstwo miesięczników elektronicznych.
    Pełno kompletnych roczników, sterty całe - starsze Radioelektronik, Audio
    Hifi
    Video, nowsze Elektronika Praktyczna, Elektro Elektronik - co z tym zrobić?

    Komuś to potrzebne czy dziś to już makulatura? Szkoda trochę ot tak,
    wyrzucić...

  • 16. Data: 2014-02-09 17:49:09
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-02-09 17:21, Pszemol pisze:

    > Komuś to potrzebne czy dziś to już makulatura? Szkoda trochę ot tak,
    > wyrzucić...
    Co masz ? Ja jako początkujący elektronik łaknę wiedzy.
    Chętnie opłacę kuriera jak by coś.

    p...@w...com

    Pozdr. PK.

  • 17. Data: 2014-02-09 17:57:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    Sunday, February 9, 2014, 3:46:07 PM, you wrote:

    > A czego "używasz" do zapanowania nad tym wszystkim ?

    Rąk i rozumu ;)

    > Bo ja jakiś czas temu zacząłem programu EleLa ale może jest coś
    > lepszego tylko ja o tym nie wiem.

    Ale nie mam zamiaru inwentaryzować nawet - przecież nie będę liczył
    oporników ;)

    > Tak dla poglądu:
    > http://www.mikrocontroller.net/topic/236472

    Zajęcie do końca życia - nic bym nie robił, tylko katalogował :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-02-09 18:02:49
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Chyba dokupię garaż kurdę ale ten nowy podatek ;)

    Bierz garaż (i płać podatki), patriotą trzeba być.
    K.

  • 19. Data: 2014-02-09 18:28:58
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > Tam, gdzie geometria prosta - najlepiej mechanicznie.

    Ale gdy masz pudełko złącz BNC, to nijak :-)

    > Ja od lat używam papieru, skrobaka w postaci ostrej krawędzi bocznej
    > œrubokręta,
    > a do 1N4007 to nawet klasycznej pęsety z zšbkami, obkręcajšc spiralnie diodę
    > i wycišgajšc jš z œredniego uœcisku.

    Dokładnie tak robię :-)

    > Z dala od chemii, jeœli nie ma potrzeby.

    Skąd ten strach przed chemią? Jeśli to działa, jest wygodne i
    bezpieczne, to dlaczego nie!

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 20. Data: 2014-02-09 19:22:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł Kasztelan" <P...@g...com> wrote in message
    > Co masz ? Ja jako początkujący elektronik łaknę wiedzy.
    > Chętnie opłacę kuriera jak by coś.
    >
    > p...@w...com

    Pakować mi się w paczki tego nie chce, bo jest tego naprawdę dużo.
    Ale jak możesz być autem w okolicy Krakowa to daj znać.