  • 11. Data: 2010-03-21 14:42:55
    Temat: Re: Port esata w Dellach
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 19 Mar 2010 18:10:23 -0000, tg napisał(a):

    > zapewne jakis plyn w matrycy, przerabialem to ostatnio na laptopie
    > czyszczonym pianka, nie zostala szybko starta i wciekla w matryce
    > (dell 6400)
    >
    > lap stal w normalnej pozycji z otwartym ekranem przez kilka tygodni i
    > splynela sobie, po dwoch miesiacach praktycznie nie ma sladu

    Hmm, u mnie to już trwa parę miechów, może wyróbuję dellowską gwarancję ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-03-21 15:04:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-21 15:41, Kapsel napisał/a:

    > No jest kolejno dokładnie tak jak opisujesz :) I lap i miejsce portu.
    > Zapewne też nazwa - Power esata jest właściwa (gdzieś posiałem papiery z
    > instrukcją).
    >
    > Niemniej nie rozwiązuje to istoty mojego problemu :( Potrzebuję jakiś
    > specjalny kabel teraz?
    >
    > Znalazłem takie coś:
    > http://allegro.pl/item952349903_adapter_power_over_e
    sata_esata_usb_2_0_65119.html

    Tu masz dokumentacje od swojego lapka:
    http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/1
    735/po/index.htm
    przeglądałem pobieżnie ale nic nie widzę o eSATA.

    Chyba jednak nie jest to eSATA ale "Powered USB" takie np. w przypadku
    tego modelu:
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-D
    420.3413.0.html -
    tekst pod drugim zdjęciem od góry.

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2010-03-21 21:10:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 21 Mar 2010 16:04:18 +0100, Czarek napisał(a):

> [...]
    > przeglądałem pobieżnie ale nic nie widzę o eSATA.
    >
    > Chyba jednak nie jest to eSATA ale "Powered USB" takie np. w przypadku

    Buu.. no to się chyba przeliczyłem :(
    I 70 zł za kieszeń bezsensownie trochę wydane... nieszczęśliwy ten mój
    Dell. Trudno, dzięki za pomoc.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net