  • Data: 2010-03-21 15:04:18
    Temat: Re: Port esata w Dellach
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-21 15:41, Kapsel napisał/a:

    > No jest kolejno dokładnie tak jak opisujesz :) I lap i miejsce portu.
    > Zapewne też nazwa - Power esata jest właściwa (gdzieś posiałem papiery z
    > instrukcją).
    >
    > Niemniej nie rozwiązuje to istoty mojego problemu :( Potrzebuję jakiś
    > specjalny kabel teraz?
    >
    > Znalazłem takie coś:
    > http://allegro.pl/item952349903_adapter_power_over_e
    sata_esata_usb_2_0_65119.html

    Tu masz dokumentacje od swojego lapka:
    http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/1
    735/po/index.htm
    przeglądałem pobieżnie ale nic nie widzę o eSATA.

    Chyba jednak nie jest to eSATA ale "Powered USB" takie np. w przypadku
    tego modelu:
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-D
    420.3413.0.html -
    tekst pod drugim zdjęciem od góry.