  • 1. Data: 2010-04-21 11:40:20
    Temat: Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, czy jest stronka na której porównam wielkości bagażników różnych aut
    nowszych i starszych. W necie nic sensownego nie znalazłem.

    Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira 2008,
    Toyota Verso 2006, Mazda 5 VAN.

    P.

  • 2. Data: 2010-04-21 13:09:51
    Temat: Re: Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
    Od: Maciej Debski <m...@g...com>

    On Apr 21, 10:40 am, "Piotrek" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nowszych i starszych. W necie nic sensownego nie znalazłem.
    >
    > Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira 2008,

    nie badz leniem, znajdziesz dane dla kazdego z tych samochodow w 10
    minut.

    mac

  • 3. Data: 2010-04-21 14:18:08
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Chodzi mi o zestawienie na jednej stronie danych technicznych różnych
    pojazdów (wielkość bagażnika też) a takiej stronki nie namierzyłem jeszcze.

  • 4. Data: 2010-04-21 14:23:58
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o zestawienie na jednej stronie danych technicznych różnych
    > pojazdów (wielkość bagażnika też) a takiej stronki nie namierzyłem
    > jeszcze.

    To ją stwórz
    Następne lenie będą miały podane na tacy :-(
    Ty jesteś zaradny? A reszta czytelników tej grupy to frajerzy do wydudkania?
    Mają obowiązek zrobić ci zestawienie?, bo ty chcesz ?
    Chwile poczekaj, ktoś ci rzuci linke

  • 5. Data: 2010-04-21 14:34:34
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

> [...]
    > wydudkania?
    > Mają obowiązek zrobić ci zestawienie?, bo ty chcesz ?

    Wychodzę z założenia że po co wywazac otwarte drzwi. Ty nie?

  • 6. Data: 2010-04-21 14:58:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotrek" <z...@g...pl> wrote in message

    > Wychodzę z założenia że po co wywazac otwarte drzwi. Ty nie?

    Ja zawsze korzystam z http://www.parkers.co.uk/cars/

    Wybierasz marke, pozniej klik w "facts & figures" przy podgladzie modeli i
    klik w 'more info' przy konkretnym:

    http://www.parkers.co.uk/cars/specs/Detail.aspx?deri
    v=15177

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-04-21 15:07:16
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    >Ja zawsze korzystam z http://www.parkers.co.uk/cars/

    Dzięki, coś tam jest, co prawda przt Scenic nie ma podanego bagażnika ale
    jest wiele innych, nie wszystkie np nie ma Opla Zafira.

  • 8. Data: 2010-04-21 15:18:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > jest wiele innych, nie wszystkie np nie ma Opla Zafira.

    http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-1999.a
    spx

  • 9. Data: 2010-04-21 15:20:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-1999.a
    spx

    Sorry, to nie ten. To bardziej o to chodzi:

    http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-2005.a
    spx

  • 10. Data: 2010-04-21 15:20:51
    Od: "limken" <l...@x...xx>