  • 11. Data: 2010-04-21 15:39:44
    Temat: Re: Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira
    > 2008, Toyota Verso 2006, Mazda 5 VAN.

    Jeśli będziesz porównywał te bagażniki na podstawie danych to pamiętaj, że
    to ma sens tak naprawdę dość mocno orientacyjny.
    Funkcjonalność może być zupełnie odwrotna. Nie zawsze wozi się ziemniaki
    luzem.

    pzdr

  • 12. Data: 2010-04-22 12:50:23
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    I to jest racja.
    Porównaj sobie np. Seata Cordobę 485 l bagaznika i Opla Astrę 460 l.
    Nominalnie Astra ma mniejszy bagażnik ale powiet tyle (a miałem Cordobę i
    wiem co piszę), że pojemnośc w litrach niewiele mówi o funkscjonalności. W
    Cordobie ładuje się rzeczy jak do dziupli i wlożenie dwóch dużych walizek to
    wielka sztuka, no chyba, że jak Kolega pisał ma to byc na ziemniaki ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2010-04-22 13:55:39
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > wiem co piszę), że pojemnośc w litrach niewiele mówi o funkscjonalności.

    ale ludzie tak kupują auta, naczytają się gazet, idą do salonu i mówią, że
    samochód X ma o 5L większy bagażnik od samochodu Y i dlatego kupują Y,
    i nie wytłumaczysz,
    brat

  • 14. Data: 2010-04-22 21:31:07
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy jest stronka na której porównam wielkości bagażników różnych
    > aut nowszych i starszych. W necie nic sensownego nie znalazłem.

    Bo szukałeś w niewłaściwym miejscu :) Proszę
    http://promocje.ikea.pl/twojbagaznik/index.html
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 15. Data: 2010-04-23 14:54:23
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Ok, spoko, tylko w litrach nie podają :(