  • Data: 2011-03-05 19:34:48
    Temat: Re: Porównanie ubezpieczeń
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    EK wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy gdzieś w sieci jest strona, na której można by
    > znaleźć porównanie ubezpieczeń OC&AC&NW?
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie adresu.

    jest google, wpis porownywarka oc ac itd i az sami sie prosza (platne reklamy
    np).

    rankomat.pl -> testowalem - ni ch... nie te same ceny co sam sobie wyliczylem
    sam na stronie poszczegolnych TU. Bylo zawsze drozej, moze sa na prowizji? Za
    to otrzymasz liste wielu TU i mozesz sobie sam klikac ;)

    Spedzilem kilka godzin - w kieszeni kilka stow, w poprzednim roku mialem aviva,
    w tym liberty a w sumie juz nie wiem czy nie axa :P co rok trzeba odbyc "droge
    krzyzowa" po formularzach TU i masz rozpoznanie, nikt inny za ciebie tego nie
    zrobi za darmo i dobrze.