  • 31. Data: 2009-12-27 21:16:13
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.12.2009 Szadzik <s...@o...pl> napisał/a:

    > Kopiuje, bo na świecie coraz więcej ograniczonych ludzi, którzy nie
    > potrafią sobie sami ściągnąć i zainstalować softu bez takich bzdetów jak
    > appstore.

    Ja umiem, co nie znaczy że nie wolę wygodniej.

    > A co ma appstore do Windows Update? Czy Windows UPDATE instaluje nowe
    > oprogramowanie, czy raczej jak z nazwy wynika aktualizuje?
    >
    > A co jeśli ja nie chcę nowszej wersji?

    Nie ma wymogu upgrade, po prostu wiesz co możesz zaktualizować.

    > MAm np. G-Alarm starą wersję, bo
    > nowsze mi nie działały tak jak trzeba i co Ty na to?

    No i?

    > Może ja po prostu
    > chcę mieć wybór a nie tylko poddawać się temu co jakiś tam executive
    > sobie wymyśli?

    Repozytorium nie zmusza do upgrade, ale centalnie zarządza całym
    softem, dba o każdy pliczek we filesystemie i jak np usuwasz soft to
    kompletnie i dokładnie.

    Ale skoro masz takie wątpliwości to po prostu widzę że nigdy nie
    używałeś, więc nie masz pojęcia jak to działa, więc nie wiem czemu
    krytykujesz. Ja używam i windows i lunuxowate i wm miałem i mam iP i
    wiem jak to gdzie działa, więc mogę wydać chyba lepszą opinię o tym
    od Ciebie, który nie ma pojęcia o cydi, pakietach deb czy appstore.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 32. Data: 2009-12-27 21:20:59
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > wiem jak to gdzie działa, więc mogę wydać chyba lepszą opinię o tym
    > od Ciebie, który nie ma pojęcia o cydi, pakietach deb czy appstore.

    Moje obrzydzenie tym produktem po części wynika z ograniczeń jakie
    nakłada producent, obrzydliwej i kłamliwej kampanii reklamowej,
    wprowadzania bezmózgowia, zdalną kontrolą nad wszystkim co robisz no i
    oczywiście z faktu, że zajduje się tylu fanatyków, którzy nie są w
    stanie przyznać, że urządzenie to ma ogrom wad.

    Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a,
    nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria,
    która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 33. Data: 2009-12-27 21:23:29
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Nie, trzeba wbijać stringi AT+cgd, apny, gatewaye, dnsy i ip jak do jakiego
    > WM czy symbiana.
    >
    > Kolego mamy xxi wiek, połaczenie do internetu dla iP to coś
    > normalnego, coś co się nie wyłącza, bo po co? No chyba że Cię nie
    > stać na 20-30zł na internet, no to wybacz. iP bez sieci nie ma
    > sensu.

    Tak samo jak WM, w którym również nie trzeba wpisywać żadnych komend
    ani tym podobnych, chyba Ci sie z dużym Windowsem pomyliło.

  • 34. Data: 2009-12-27 21:30:37
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > A da się zainstalować program do ip nie z appstore?

    Oczywiscie. Ja prawie wszystkie tak instalowalem.

  • 35. Data: 2009-12-27 21:31:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

  • 36. Data: 2009-12-27 21:35:07
    Od: Radosław Gancarz <N...@h...pl>

    In pl.comp.os.advocacy Szadzik <s...@o...pl> wrote:

    > A ja cały czas się zastanawiam ; na cholerę mi ten appstore? Od zawsze
    > ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy
    > instaluję. Rok 1981 jeszcze nie nastał nigdzie oprócz jednego Apple i z
    > czego Ty się cieszysz?

    Jeśli już to 1984. Klienci Amazona przekonali się o tym, że
    niekoniecznie masz rację (zabawne, że incydent dotyczył własnie "1984"
    Orwella).

    Radosław Gancarz r a d e k g @ h e l l . p l
    http://bugs.from.hell.pl/

  • 37. Data: 2009-12-27 21:40:15
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Sun, 27 Dec 2009 19:49:27 +0000, Szadzik wrote:

    > A ja cały czas się zastanawiam ; na cholerę mi ten appstore? Od zawsze
    > ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy
    > instaluję.

    Ciekawe, że na Linuksie to wielka zaleta.

  • 38. Data: 2009-12-27 21:40:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Moje obrzydzenie tym produktem po części wynika z ograniczeń jakie
    > nakłada producent,

    Które umie zlikwidować każdy użytkownik iP w kilka minut?

> [...]
    > oczywiście z faktu, że zajduje się tylu fanatyków, którzy nie są w
    > stanie przyznać, że urządzenie to ma ogrom wad.

    No nie wiem, ale wszyscy fanatycy znają te wady, sądze że znali je
    przed zakupem.

    > Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a,
    > nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria,
    > która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

    Mi jakos wytrzymuje.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 39. Data: 2009-12-27 21:44:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Tak samo jak WM, w którym również nie trzeba wpisywać żadnych komend
    > ani tym podobnych, chyba Ci sie z dużym Windowsem pomyliło.

    No więc o co chodzi, 20zł to chyba nie majątek dla kogoś kto kupuje
    sprzęt aby mieć dostęp do sieci z dowolnego miejsca (abstrac*ując czy
    to iP czy WM), więc niech się łączy po poczte, kontakty, kalendarz,
    pogodę, topscores w grze, rssy, podcasty czy co tam kto lubi/musi
    w sieci robić, po to to jest! Nie rozumiem więc oba typu "sam się łączy".

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 40. Data: 2009-12-27 21:48:02
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Radosław Gancarz pisze:

    > Jeśli już to 1984. Klienci Amazona przekonali się o tym, że
    > niekoniecznie masz rację (zabawne, że incydent dotyczył własnie "1984"
    > Orwella).
    >
    > Pozdrawiam

    Tak, tak, teraz to widzę, hehe, nie potrafię zapamiętać tytułu książki,
    którą czytałem z 5 razy, za cholerę.