  • Data: 2009-12-28 10:10:04
    Temat: Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.12.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Sesja będzie zaczęta na 3g.

    No i? Przecież otwarcie równoległego połączenia na wifi nie zamknie Ci sesji
    3g, więc danych tam nie przybedzie, jak wejdziesz w zasięg wifi, to dane
    pobiegną przez wifi. Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
    stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać - chyba że masz
    naliczanie za każdy pakiet (powiedzmy co 1kbajt).

    > Po co wyłączać. Korzystam z umts/egde, ale nie chcę żeby sam telefon łączył się
    > bez pytania.

    Tylko że takie telefony jak iP, Android czy WM istnieją by być w sieci, nie
    po to są w nich usługi typu email, push, IM by być offline, to podobnie jakbyś
    wyłączał telefon gdy nie telefonujesz, bo po co Ci on wtedy, nie myśląc o
    połączeniach przychodzących. W sieci coś się stale dzieje, również na moich
    kontach pocztowych, IM, kalendarzach, subskrypcjach rss, podcastach itd,
    wyłączając sieć się od tego odcinam, to model XX wiecznego 0202122 (zadzwonię
    pobrać pocztę :), skocz w XXI wiek i podyskutujmy.

    Ja pobieram sobie po gprs/3g/wifi wszystko co potrzebuję, lub mam ochotę
    mieć, pocztę, rss, podcasty, podpinam netbooka, strony www, skype itd, i to wtedy
    gdy coś dla mnie się w sieci pojawi, bo taka jest idea posiadania usieciowionego
    palmtopa. Nie rozumiem w tym jakiś oszczędności typu nie skorzystam bo
    złotówki lecą, ja wydaję na pakiet sieci do iP 20-30zł/mc (teraz 38zł ale to dlatego
    że zrezygnowałem z iPlusa dla notebooka na rzecz blueconect ryczałtu 1.5GB bo mam
    teraz 1 pakiet dla iP i netbooka) to jest $10, 3 paczki fajek, 2 drinki w knajpie,
    bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
    wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo,
    czas na włączanie/wyłączanie, zbędne pytania czy dzwonić czy nie. Z kobietą
    czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo więcej
    złotówek.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***