eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <m25aiq$a65$1@node1.news.atman.pl>
    <544769ad$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
    <54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Date: Wed, 22 Oct 2014 23:08:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <54481cdc$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.128.234
    X-Trace: 1414012124 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12635 79.190.128.234:57896
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547671
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
    Dnia 2014-10-22 10:24, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >> Do tego dodałbym jeszcze sytuację zwężenia, gdzie np. 2 pasy
    >> schodzą się
    >> w jeden. Niemcy jadą do końca dwoma pasami, a potem na zamek
    >> błyskawiczny zjeżdżają na jeden. U nas jest to okazja dla ormowców,
    >> aby
    >> się wykazać. Często jakiś jegomość powożący z reguły dużą bryką
    >> blokuje
    >> jeden pas w imię jakiejś, jak sądzę wyższej idei.

    >To niestety wina tych z lewego / kończącego się (proszę nie
    >interpretować, że pochwalam). W Niemczech jak piszesz wszyscy jadą
    >swoim pasem do końca, gdzie robią zamek. U nas też by to pewnie
    >działało, ale jest masa baranów, którzy jak tylko zobaczą jakąś lukę
    >(właśnie

    Ale widzisz - to nie tylko kwestia baranow, ale tez tego ze w
    niemieckim przepisie jest to wyraznie napisane.
    Nalezy jechac swoim pasem do konca, a potem sie wpuszczac po jednym.
    A jak jest w przepisie, to jest i na kursie, i baranom sie wbija do
    glowy.

    >zazwyczaj przed tymi dużymi) to się tam wbijają, przez co na lewym
    >robi się miejsce i jedzie on sporo szybciej od prawego. Gdyby wszyscy
    >jechali po swoim do końca to prędkości na obu pasach były by mniej
    >więcej takie same, nie było by powodu do blokowania. Ot i cała
    >przyczyna.

    No, nie calkiem.

    A jesli jeszcze ten blokujacy ma troche oleju w glowie i podjezdza tak
    samo jak ci na pasie obok, to nie ma co niego narzekac, tylko ustawic
    sie za nim grzecznie - i patrzec jak z tylu zajmowane sa oba pasy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: