  • Data: 2013-03-12 19:01:17
    Temat: Re: Porównanie najtańszych abonamentów
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Mar 2013 13:20:35 +0000 (UTC), daromar <...@m...com> wrote:

    >Zależy jak masz dużą rodzinę ale w plusie, bo tą sieć znam:
    >w prepaidach jest rok darmowych rozmów z jednym numerem po doładowaniu
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/rok_darmowych_rozmow
    .html
    >30-49 pln numer w plusie 50+ dowolna sieć

    no super
    >wybrane numery w pluse czyli za 10 pln/mc za nielimitowane rozmowy z 5
    >numerami
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/obniz_wydatki_wybran
    e_numery.html

    wow, 5 numerów, sukces, w play w taryfie play na kartę masz do całej
    sieci za darmo, a w innych taryfach play za 10pln masz 30 dni rozmów
    ze wszystkimi w sieci.

    >Nielimitowane rozmowy w plusie: za pierwszą rozmowę płacisz 0,69 potem
    >kolejne są za darmo
    >http://nakarte.plus.pl/prepaid/nielimitowane_rozmow
    y.html

    dopisz że 0,69 groszy dziennie, więc 0,69x 30 = 20 pln na miesiąc ,
    jeśli codziennie dzwoni się do plusa, no i ten profil wyklucza się z
    smsami w sieci więc za sms bulisz stakę jak do innej sieci, chba
    0,18gr z tego co pamiętam
    patrz wyżej

    >w abonamencie sa podobne
    >http://plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienci/P
    rzejdzDoPlusa/
    >NajnizszeRachunki/TylkoSIM/
    >za 30 pln abo +10 pln/mc za nielimitowane rozmowy w sieci (pierwsze 3 m-ce
    >gratis), ale umowa na czas nieokreślony.
    >

    >Pewnie inne sieci mają podobne oferty. To ma sens z założeniem
    >że większość rozmów jest wewnątrz w sieci.
    >
    >Cena może zależeć od taryfy, w najniższych min poza abo to 0,49
    >http://plus.pl/indywidualna/Abonament/Taryfy/Taryfy
    OMG/CennikTaryfaOMG.pdf
    > w prepaidzie 0,29

    Formuła s w play, 200 minut do wszystkich niewymienne na smsy + cały
    czas darmo w sieci za 29pln jeśli nie jest się abonentem play, minuta
    po przekroczeniu abo 0,19gr.
    Nie jestem żadnym klakierem play ale wydaje mi się że trochę lepiej to
    wypada.