eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GTRe: Porównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GT
  • Data: 2009-05-04 15:18:10
    Temat: Re: Porównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GT
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Narzynski wrote:
    > Który z tych kasków warto wybrać?

    Niecały rok temu kombinowałem podobnie i wziąłem Nolana - zdawał mi się
    lepiej dopracowany. Oba kaski podobne, cena zbliżona, ale Caberg był
    jakby bardziej toporny. Jeszcze firma Nolan wydawała mi się bardziej
    znana z kasków i "firmowa" :D oczywiście odczucia jak najbardziej
    subiektywne, ale używam tego N103 już jakiś czas i nic się nie sypie.
    Wyguglaj sobie opinie nt. obu produktów - i udanych zakupów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.