eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GTRe: Porównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GT
  • Data: 2009-05-05 11:58:28
    Temat: Re: Porównanie dwóch kasków szczękowych: Nolan N103 i Caberg Justissimo GT
    Od: Holrin <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 13:18, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Który z tych kasków warto wybrać?

    Niedawno zanabyłem Caberga. Szybka paruje, ułamał się ten cycek do
    podnoszenia blendy przeciwsłonecznej. Jak planujesz kiedyś dokupić
    interkom to dedykowany do Caberga (jest dziura w kasku na to) kosztuje
    750pln/kask. N-com dużo tańszy i popularniejszy. Z drugiej strony
    Justissimo to szczekowiec, w zestawie dostajesz zaslepki do
    przerobienia go na jet-a. Dla mnie to miły ficzer. Wyściółka wygodna,
    mi pasuje, ale do tej pory jeździłem w bublach strasznych więc nie mam
    porównania.

    Pzdr.