-
11. Data: 2009-01-27 09:51:09
Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
Od: KRZYZAK <k...@g...com>
On 20 Sty, 12:28, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:
>
> ps. zanim iskra zniknela wogole motocykl dwa razy mi zgasl, myslalem, ze to
> z braku paliwa bo bylo juz naprawde malutko, pomyslalem tez, ze to moze
> zabrudzony gaznik ale po kilku probach rozruchu odpalal.
Mialem identyczne objawy (640 troche ponad roczny sprzet z salonu).
Winowajca byl jakis niefortunnie poprowadzony kabelek, ktory sie byl
ukruszyl i raz stykal, a raz nie. Niestety nie wiem ktory, bo naprawil
to juz nastepny wlasciciel.
-
12. Data: 2009-01-27 16:11:54
Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
news:169dde76-8bb1-4f22-9f9d-9be76602b1e4@w1g2000prm
.googlegroups.com...
On 20 Sty, 12:28, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:
>
> ps. zanim iskra zniknela wogole motocykl dwa razy mi zgasl, myslalem, ze
> to
> z braku paliwa bo bylo juz naprawde malutko, pomyslalem tez, ze to moze
> zabrudzony gaznik ale po kilku probach rozruchu odpalal.
Mialem identyczne objawy (640 troche ponad roczny sprzet z salonu).
Winowajca byl jakis niefortunnie poprowadzony kabelek, ktory sie byl
ukruszyl i raz stykal, a raz nie. Niestety nie wiem ktory, bo naprawil
to juz nastepny wlasciciel.
----------------------------------------------------
-------------------------
A ja ciagle dojsc nie moge, ktory to kabel. Sprawdzalem juz wszystko co
potrafie.
Ostatnio wymienialem nawet przewod wysokiego napiecia bo chociaz moj mial na
mierniku przeplyw to mogl teoretycznie byc walniety - ale tez nic;/
Jestem prawie pewien, ze to wlasnie jakis cholerny kabelek - gdzies;< ??
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
13. Data: 2009-01-27 20:08:50
Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
Karambol pisze:
> A ja ciagle dojsc nie moge, ktory to kabel. Sprawdzalem juz wszystko co
> potrafie.
> Ostatnio wymienialem nawet przewod wysokiego napiecia bo chociaz moj mial na
> mierniku przeplyw to mogl teoretycznie byc walniety - ale tez nic;/
> Jestem prawie pewien, ze to wlasnie jakis cholerny kabelek - gdzies;< ??
Szukaj w kostkach, KTMy mają spor ewibracje :-)
U mnie nie stykał przewód w kostce przy regulatorze- objawem były
okresowe braki ładowania akumulatora, już szukałem nowego regulatora.
Łap za pojedyńcze przewody tuż przy kostce, ciągnij i obserwuj, jedyna
metoda
--
AL F650 & LC4
-
14. Data: 2009-01-27 22:08:26
Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
news:497f69dc$1@news.home.net.pl...
> Karambol pisze:
>
>> A ja ciagle dojsc nie moge, ktory to kabel. Sprawdzalem juz wszystko co
>> potrafie.
>> Ostatnio wymienialem nawet przewod wysokiego napiecia bo chociaz moj mial
>> na mierniku przeplyw to mogl teoretycznie byc walniety - ale tez nic;/
>> Jestem prawie pewien, ze to wlasnie jakis cholerny kabelek - gdzies;< ??
>
> Szukaj w kostkach, KTMy mają spor ewibracje :-)
> U mnie nie stykał przewód w kostce przy regulatorze- objawem były okresowe
> braki ładowania akumulatora, już szukałem nowego regulatora.
> Łap za pojedyńcze przewody tuż przy kostce, ciągnij i obserwuj, jedyna
> metoda
Zrobie tak.
Zastanawie mnie tylko dlaczego napiecie na kablu dajacym zasilanie na cewke
jest i daje impulsy na cewke - tak jak trzeba ale z cewki juz napiecie nie
wychodzi na swiece. Cewke sprawdzalem - jest dobra.
Moze przy krenceniu rozrusznikiem czy podczas kopania to napiecie gdzies
znika - cholerna magia!
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
15. Data: 2009-01-30 09:23:47
Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:glo0kb$2f4$1@news.wp.pl...
> Moze przy krenceniu rozrusznikiem czy podczas kopania to napiecie gdzies
> znika - cholerna magia!
ogólnie z tego co wiem to jest tak w KTM ( większej pojemności ) że przy
słabym aku silnik będzie się krecił ale iskry nie bedzie, tak jest u mnie
jak aku słabe to silnik kreci ale iskry nie ma a wystarczy walnąć z kopniaka
i zadziała. Jak podładuje to pali od strzału. Ale z tego co czytam to aku
było ładowane więc biorąc powyższą lekture zostaje ci prześwietlenie
wszystkiego przewód po przewodzie.
pozdrawiam
rafał
450exc